Iltapalaa odotellessa, vitsit kun väsyttää jo. Oon tosi pirteää seuraa.Ehtoota
Ollaanpas molemmat sitten ryydmaneina , eipä tuo taija kettään haitata...Iltapalaa odotellessa, vitsit kun väsyttää jo. Oon tosi pirteää seuraa.
Kiitos samoinIhan hemmetin loistokasta iltaa!
Mikäs noin ilahduttaa..Ihan hemmetin loistokasta iltaa!
... häikäistytään pois vaan! Ei muuta kuin....osram osramIhan hemmetin loistokasta iltaa!
Sama täällä..Iltapalaa odotellessa, vitsit kun väsyttää jo. Oon tosi pirteää seuraa.
No shit?tiesittekö muuten että osram, philips ja general electric valmistavat melkein kaikki lamput
Ysiltä täällä Nyt soi Daft Punk ettei ihan nukahda vielä.Sama täällä..
Kävin tänään lääkkeenotolla, sekin kuulemma väsyttää mut muutenkin alan jo kasin-ysin maissa olla nykysin ihan tööt. Viim.kympiltä mentävä nukkumaan.
Onko sulla valokynää?Iltoja ketjuun..
Miun silmänaluset näyttää taas tummemmilta ku aiemmin. Ärsyttävää.
En jaksa enkä osaa niitä meikata poiskaan (enkä tiiä mikä meikkimäärä sen ees häivyttäis..), ulkoilu tosin on ollu ihan minimissään jo hyvän aikaa..en vaan osaa yksin lähteä kävelemäänkään. Eli voikohan tommoinen johtua ihan vaan siitä että ei ulkoile/saa happea raittiista ulkoilmasta? Tai sit vitamiinit ja kaik on ihan p*rsiillään...
Pitänee alkaa vaikka partsilla istumaan jonkin aikaa joka päivä..Mummo aina sanoi että tummat silmnuset johtuvat hapenpuutteesta. Eli pihalle tosiaan! Eik rautakuurikaan pahaa tee jos hemoglobiinilla on tapana olla alhainen.
On muistaakseni mutten osaa sitäkään käyttääOnko sulla valokynää?
Sitä vaan silmien alle ja katse kirkastuu.On muistaakseni mutten osaa sitäkään käyttää
Joo, pitää yrittää harjoitella.Sitä vaan silmien alle ja katse kirkastuu.
Airam tekee parempiatiesittekö muuten että osram, philips ja general electric valmistavat melkein kaikki lamput