Keitin liemen sammakon kudusta, lepakon siivistä, kotkan kynsistä, rotan hännästä, kärpäsen toukista, käärmeen nahasta.... Eli tokenen elävien kirjoihin .Ehkä myös pulautella ja olla sinappikone
Onko vointi yhtään parempi?
Keitin liemen sammakon kudusta, lepakon siivistä, kotkan kynsistä, rotan hännästä, kärpäsen toukista, käärmeen nahasta.... Eli tokenen elävien kirjoihin .Ehkä myös pulautella ja olla sinappikone
Onko vointi yhtään parempi?
Hyvä juttuKeitin liemen sammakon kudusta, lepakon siivistä, kotkan kynsistä, rotan hännästä, kärpäsen toukista, käärmeen nahasta.... Eli tokenen elävien kirjoihin .
Laitan pullollisen tulemaan sinnekin . Ota kunnon tuju jos meinaa tauti iskeä .Hyvä juttu
Mielenkiintoinen liemi
Mä oon ainakin ihan terve jo, älä vaan tänne toimita edes näytettäLaitan pullollisen tulemaan sinnekin . Ota kunnon tuju jos meinaa tauti iskeä .
KiitosLaitan pullollisen tulemaan sinnekin . Ota kunnon tuju jos meinaa tauti iskeä .
molempi parempiMiten joku voi jättää pullat moneksi kuukaudeksi pakkaseen *pohtii ankarasti samalla kumpaa sulattaisi, korvapuustin vai voisilmäpullan*
Mä en kyllä uskaltais maistaa.Laitan pullollisen tulemaan sinnekin . Ota kunnon tuju jos meinaa tauti iskeä .
Siut mie ajattelin kutsua ihan paikan päälle maistiaisilleMä oon ainakin ihan terve jo, älä vaan tänne toimita edes näytettä
Niin onmolempi parempi
On miehet hengissä selvinnyt.... JokseenkinMä en kyllä uskaltais maistaa.
Mulla on aavistus miten liemesi vaikuttavat miehiin.
No, selevä. Mie tuun. Otan oman liemeni mukaan, niin testaillaan liemien tehot.Siut mie ajattelin kutsua ihan paikan päälle maistiaisille
Vaan mäpä voisin ottaa kulauksen jos toisenkin, putelirivistönkin sunkin puolesta .Mä oon ainakin ihan terve jo, älä vaan tänne toimita edes näytettä
Kauniita unikuvia Toffolaan *pus*No, selevä. Mie tuun. Otan oman liemeni mukaan, niin testaillaan liemien tehot.
Mutta näihin tunnelmiin ja näihin kuviin, öitä
Myö kaikki pietään peukkuja, että mokomat ryökäleet ois jo tajunneet kadota . Sie oot meille tärkeä .Pian saisi painua unille. Aamulla tietoonetomografia. Ja toivon, että kasvaimet ovat lähes kadonneet. Tuloksia tosin pitää odotella maanantaihin...
Todellakin toivotaan että olisivat saaneet kyytiä.Pian saisi painua unille. Aamulla tietoonetomografia. Ja toivon, että kasvaimet ovat lähes kadonneet. Tuloksia tosin pitää odotella maanantaihin...
..odottaminen on kyllä joissakin tilanteissa totaalisen raastavaa mutta taas toisaalta - hyviä uutisia nyt kannattaakin odotella eli siitä ajatuksestahan lähdetään liikkeelle, että ne ylimääräiset retaleet ovat vihdoin ja viimein ymmärtäneet lähteä livohkaanPian saisi painua unille. Aamulla tietoonetomografia. Ja toivon, että kasvaimet ovat lähes kadonneet. Tuloksia tosin pitää odotella maanantaihin...
Pidetään peukkuja! Örkit helevettiin!Pian saisi painua unille. Aamulla tietoonetomografia. Ja toivon, että kasvaimet ovat lähes kadonneet. Tuloksia tosin pitää odotella maanantaihin...