Kertomustesi perusteella siellä on myös se kadonnut malesialaiskone...että kuinka monta hiien kampaa sillä siellä onkaan jumissa kaiken muun jumittamisen lisäksi...
Kertomustesi perusteella siellä on myös se kadonnut malesialaiskone...että kuinka monta hiien kampaa sillä siellä onkaan jumissa kaiken muun jumittamisen lisäksi...
ja Amelia EarhartKertomustesi perusteella siellä on myös se kadonnut malesialaiskone
Sovin jo rehvit, kaho luuriis.lizin
Jumalaare, sekö se siellä painaakin niin, että ihan niskoihin käy ja pahastiKertomustesi perusteella siellä on myös se kadonnut malesialaiskone
No ei herätty aamusta, mutta iltaluistelulla käytiin.
no minä jo että mitä hiivattia se piippaaSovin jo rehvit, kaho luuriis.
Oikeestaan kaikki. Ihan vaan että näkis, millaisia ovat.Keitä ois muuten ketä haluaisitte tavata irl noista (meistä) palstaihmisistä? Siis sellaisista joita ette ole tavanneet ennen?
Mie haluaisin tavata lisputin, routamisun kun kumpikin on niin ihania ja kivoja, sit ruutiksen koska luulen palstariidoista huolimatta että tullaan hyvin toimeen sekä kolmen tähden jallun eli aakoon. Sitten tibiksen että voisin antaa halin, sit echon koska en voi uskoa että kukaan voi olla oikeasti noin idi****, niin luulen että hieno ihminen hänkin on oikeasti.
Olet tylsäOikeestaan kaikki. Ihan vaan että näkis, millaisia ovat.
Täytyy yrittää järkätä joskus rehvit!Näkis jääkatin pörrön ja lissun herkkupepun.
oot erehtyny mun suhteenMie voisin tavata kaikki ketjulaiset. Ihania, höpsöjä immeisiä, joiden kanssa on kiva höpöttää
No vaik ihana juntti sittenoot erehtyny mun suhteen
mää oon juntti enkä mkn höpsö
..just meinasin tulla sanomaan, että sulla on poishuono peili siellä, ei muuta kuin mattamustaksi koko hökötys vaanNo eipä siinä, ittekkään haluais tavata ittiäni. Vituttaa aamulla partaa ajaessa jo katella peiliin niin mites muilla sitten. Meleko kusipää olen sillepäälle satuttuani ja vittuilen kyllä kaikille tasapuolisesti.
Paitsi en lapsilleni, vieläkin peittelen heidät iltaisin hyvää yötä jne enkä tolle tulevalle koiralle, onpahan sit ees yksi joka on oikeasti iloinen kun tulen kotiin. Tosin ei pidä paikkaansa, lapsetkin on iloisia kun tulen kotiin.
En tiijä mulla taitaa olla vain paska peili
Ilmoittele ajoissa kun on aikaa. Viikko 7 on mulla lomaa.Täytyy yrittää järkätä joskus rehvit!
On vaan vähän kiireistä tää elämä nykyään.
ihana on ihan liian iso sana meikäläisestäNo vaik ihana juntti sitten