The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kaksi vuotias vetokoira. Hommataan se pentu sitten myöhemmin ja onhan se hyvä että on isompi koira sitten opettamassa sitäkin.
Pentuja vaan ei löytynyt.
No oi sentään :) - sehän tyrkkää sitten vöyhötystä ja vallan vauhdikasta menoa heti alkuunsa! Nyt vain lunta toivomaan :)...

Ja eiköhän se pentukin sieltä putkahda, nyt kun tuonkin samettikuonon löysit :)

Keitä ois muuten ketä haluaisitte tavata irl noista (meistä) palstaihmisistä? Siis sellaisista joita ette ole tavanneet ennen?
Mie haluaisin tavata lisputin, routamisun kun kumpikin on niin ihania ja kivoja, sit ruutiksen koska luulen palstariidoista huolimatta että tullaan hyvin toimeen sekä kolmen tähden jallun eli aakoon. Sitten tibiksen että voisin antaa halin, sit echon koska en voi uskoa että kukaan voi olla oikeasti noin idi****, niin luulen että hieno ihminen hänkin on oikeasti.

Tuli ihan tarpeeseen, kiitos :love:
Ollos höveliä siellä :)...näin olin tulkitsevinani kans....

Kaunishan tuo Annan biisi on, siinä synkkyydessään...mutta se biisikin vain vahvistaa sen, että vaikka kuinka hajottaa, vaikka kuinka kipeää tekeekin, niin se sydän siellä kuitenkin sykkii...ja aikanaan parsimistyötään tehneenä saa sen ilonkin ja lämmön leimahtamaan :)

• Tykkää
Reactions: epek
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä