Boobabe
Pyysi anteeksi mutta silti ketuttaa.Voi kurjuus
Pyysi anteeksi mutta silti ketuttaa.Voi kurjuus
*halaa ruttaan uudestaan*Mies käyttäytynyt huonosti.
Naisethan niitä synnyttää eli syyttäkää vaan ittiänneEikä nyt kiinnostakaan. Missä noita renttuja sikiää?
JaahaNaisethan niitä synnyttää eli syyttäkää vaan ittiänne
Noh, antaa laineiden tasoittua ja sitten matka jatkuu taas. Ketutus vähenee ajan myötä?Pyysi anteeksi mutta silti ketuttaa.
Kyllä kai se siitä.Noh, antaa laineiden tasoittua ja sitten matka jatkuu taas. Ketutus vähenee ajan myötä?
Ei muuta kuin koiruuden-haku-kampaa virittelemäänEns viikolla käyn hakeen koiran
Tuhannen kilometrin päästä, ei- ei löytynyt lähempää.
Norjalaisen kaverin mun perheeseen
Vetovaljaita katselemaan sitten
Kaksi vuotias vetokoira. Hommataan se pentu sitten myöhemmin ja onhan se hyvä että on isompi koira sitten opettamassa sitäkin.Ei muuta kuin koiruuden-haku-kampaa virittelemään
Mutta ei toi hakumatka taija tuntua niin missään, kun mieluisa kaveri on tulossa ...mutta heti vetovaljaita?
No oi sentään - sehän tyrkkää sitten vöyhötystä ja vallan vauhdikasta menoa heti alkuunsa! Nyt vain lunta toivomaan ...Kaksi vuotias vetokoira. Hommataan se pentu sitten myöhemmin ja onhan se hyvä että on isompi koira sitten opettamassa sitäkin.
Pentuja vaan ei löytynyt.
Tyrkkään sulle halirutistuksen silläkin uhalla että hutia pukkaa ...Kyllä nyt yksi erikssonin ämmän laulu mahtuu tähänkin yöhön.
Toivon että joskus en haluaisi kuunnella tätä.
Tai ei tarttis.
no yllensä määkin saan olla ihan kertakaikkisen rauhassaEi varmaan oo helppoa kun meet minne vaan, akkaa tuuppaa iholle
Itse olen saanut olla melko rauhassa hameväen hyökkäyksiltä
Tuli ihan tarpeeseen, kiitosTyrkkään sulle halirutistuksen silläkin uhalla että hutia pukkaa ...
...äläs nyt, kohta tyrkkään kuitenni jonkun aivan kamalan ällötyksen, kun tommosia kauniita sanoja laitat tulemaan aivan yhtäkkiä....kiitosKattinen laittelee mun tyylistä musaa, like.
Ollos höveliä siellä ...näin olin tulkitsevinani kans....Tuli ihan tarpeeseen, kiitos
...että kuinka monta hiien kampaa sillä siellä onkaan jumissa kaiken muun jumittamisen lisäksi...Kyllä mäkin ketjuväen haluaisin tavata. Varsinkin Kattisen pöwwö oisi tarkistettava!