Siitä vaan murunen.No hyvä. Voin siis jättää tän kämpän tällaseks lääväks, kunnes kiinnostaa siivota
Voisin paeta pahaa maailmaa peiton alle.
Siitä vaan murunen.No hyvä. Voin siis jättää tän kämpän tällaseks lääväks, kunnes kiinnostaa siivota
Ei huvita vaiNo hyvä. Voin siis jättää tän kämpän tällaseks lääväks, kunnes kiinnostaa siivota
Noni, nyt mulla kaikaa Je ne regret rien päässä Mieluinen korvamato.
kyllähän levyilläkin päästelee kun valitsee reitin ilman korotettuja suojateitäTyökaverille kävi kerran tälleen. Ei tullutkaan autolla töihin sinä päivänä
Varmasti ketuttaa mutta onhan se nyt hauska kuvitella miten hypännyt auton rattiin ja ihmetellyt miksi ei lähde liikkeelle Moottori käy, vaihteet menevät paikoilleen jne. Työkaverille kävi justiinsa nuin. Ei ollut tosin jarrulevyjen päällä niinkuin kuvassa.
http://www.iltalehti.fi/autot/2015120720793606_au.shtml
Nöyyp, ei löydy puhista mutta monta muuta omituista otusta kylläkin !puuh
Muutoin on ihan hyvin kaikki mutta lapaluun kutina on jotain hirveetä.Nöyyp, ei löydy puhista mutta monta muuta omituista otusta kylläkin !
Moikkeliskoikkelis Booty, mites kulkee ? Kaikki hyvin toivottavasti?
Oiii...siiventyngätkö ne siellä kutittelevat ?Muutoin on ihan hyvin kaikki mutta lapaluun kutina on jotain hirveetä.
Ei mulla tuo käsi näin paljon syhynyt ku nyt. Mutta hyvin paranee Sakarat vain koittaa tunkea ihon läpiOiii...siiventyngätkö ne siellä kutittelevat ?
Nyt sitten vain pyytelet rapsutuskaveria viereesi, kohta helpottaa
Toivottavasti lientyy moinen kutina, inhottavaahan se on ja vielä tommosessa paikassakin....hmmmm - ethän sä vaan oo käynyt tikutettavana ?Ei mulla tuo käsi näin paljon syhynyt ku nyt. Mutta hyvin paranee Sakarat vain koittaa tunkea ihon läpi
Olen kyllä Vanha kuva peittoonToivottavasti lientyy moinen kutina, inhottavaahan se on ja vielä tommosessa paikassakin....hmmmm - ethän sä vaan oo käynyt tikutettavana ?
No, niin tai näin niin kyllä se paranee ja helpottaa, pian et kohta muistakaan moista riesaa
Kyllä meillä kaikki apu löytyy tähän mutta nyt on se hetki kun kutisee...iho paranee.Mulla ois Ataraxia Bootynkin utinaan. Harmi, ettei voi virtuaalisesti lähettää.
Ei niin tipan tippaa. Niinku ei mikää muukaan.Ei huvita vai
No wauu, mimmosen kuvan laitoit ?Olen kyllä Vanha kuva peittoon