The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Justiinsa kävin avautumassa aikaisista herätyksistä toiselle keskustelupalstalle. Valitin juuri sitä kun suomessa luterilainen työmoraali eli ensin aamuyöstä työpaikalle saapuva on työn sankari vaikka ei tekiskään mitään muuta kuin kuin puhuis paskaa ja polttelis tupakkia lähettämön laiturilla.
Mie voisin mennä kympiksi töihin ja kuudelta loppuis, helvetin parempi kuin kuudelta kello herättää jostain kuoleman ja elämän rajamailla häilyvän ihmisraivion. Siitä sitten lapset hoitoon, aamupala jossakin välissä, vene vesille ja hampaiden harjaus niin töissä sitten puolillepäivin ihan "TÄ?" siis "TÄ?".
Ei oo kauankaan kun kuin tutkimuksen ettei ihmisiä tosiaankaan pitäisi raapia ylös aamuyöllä. Paras aika töihin menolle olisi juurikin yhdeksän ja kymmenen välillä.
 
  • Tykkää
Reactions: epek
IhQ
...yngh...mulla on vielä pyykinpesukone tyhjentämättä ja astianpesukone laittamatta päälle mölisemään mutta mä taijankin tässä hilpasta ekaks suihkuun ja sitten taloustella noi askareet pois :)


...tosin tän pöwwön selvittäminen ei sitten kiehdo niin ollenkaan:barefoot:
Mie taijan sanoa ketjulle hyvää yötä ja kauniita unia! Nukkukaa hyvin ne tunnit mitä saatte nukuttua :)

Huomiselle siirtyikin se miun keskiviikolle suunniteltu lääkkeenottokeikka joten puolen päivän maissa siirryn sitten taas istuksimaan osastolle pariks tuntia.
Pitää kyl olla iloinen siitä että ovat keksineet moisen lääkkeen, ei nimittäin tulis jokapäiväisistäkään jutuista yhtään mitään kipujen takia ilman tota lääkettä.
 
tulis ny ees jompikumpi :D
...mieluummin se rakaus :), silloin sitä on oikeesti rikas:love:


..mulla on Majuri mielessä :confused::D..."aja kaljuks!" pyörii päässäni, kun:barefoot:...no, sanotaanko että tässä pääkkösessä ollaan jälleen kerran saavutettu jumitustilanne elikäs tuo mun selvitysharava aatteli sitten jäädä koristeeksi:notworthy:...fffffffffuuuu...fiskars:love:!!
 
  • Tykkää
Reactions: famipala ja epek
Pari kertaa käynyt tuolla, silloin sitä piti (varmaan vieläkin) homopariskunta jotka kertoili meille tarinoita Mannerheimista. Aina muistan kun kaatoi kaikille konjakit kahvin kanssa nin lurautti vain pullon suusta kaikille ja sitten kertoi että konjakki pitää kaataa niin että kun sen laittaa pöydälle "mahan" ja jalan varaan niin pinnan pitää olla justiinsa että ei läiky mutta ei millin puolikastakaan saa jäähä tyhjää lasin pintaa siihen. Niin kävi, oli ihan siinä ja siinä että ei läikkyisi ja täytyy nostaa hattua kun osasi niin hyvin arvioida miten kaatoi lasiin.

Ehnrooth taas ukkini entinen komentaja ja poikansa oli ukin kummipoika.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Tänään pääsin vihdoin rainerin rääkättäväksi ja nyt on Narttusella piesty olo. Osasikin puristaa ihmisestä mehut pihalle ihan vaan toteamalla että älä ny iso ihminen kitise, kun pystyt puhumaan pystyt kyykkäämään vielä 5
 
Sä oot kyllä @FreezeCat valloittavan ihanan hurmaava ihminen! Väkisinkin pistää hymyilyttämään nuo ihanat kommenttisi :love:
:barefoot:...kiitos :), mie nyt oon tämmönen *heiluttelee sohvan reunalla jalkojaan sukat mutturalla ja jauhot suussa*....haravat pöwwössä menijä:D...saapi muuten Joulupukki tuoda meille molemmille - tirpanalle ja mulle - mooonta monituista pulloa tommosta selvityssuihketta, mä oon meinaa tyhjentänyt tirpanan pulloa tässä aika huolella:notworthy:...ärsyttävän itepäiset kikkurasotkut:mad:
 
  • Tykkää
Reactions: epek
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä