huomenta perv... höpsöHuomenta nassukat!
huomenta perv... höpsöHuomenta nassukat!
Huomenta hopsukkaHuomenta nassukat!
Parempi kun menee päivä kerrallaan ja katsoo aamulla miltä ilma näyttääKevät tulee, oli lyhyt talvi
Talvi loppuu yhtä nopeasti kuin tulikin | Aamulehti
Hyvä ideasäähän voisit famis alkaa vloggaamaan noita sun säätietoja, jotakuinkin tähän tyyliin:
Huomenta päivää, ihan hyvinhän täällä jaksellaanHuomenta,kuinkas täällä jaksellaan ?
Ääh lääkäri perui kisujen leikkauksen tänään joutuu taas temppuilemaan noiden kyytien kanssa.
Hyvä hyväHuomenta päivää, ihan hyvinhän täällä jaksellaan
Harmi kun leikkaukset ei onnistunutkaan tänään.
Nii-in, taas saa sitten miettiä kaikkea uudestaan.Hyvä hyvä
Joo harmillista on, varsinkin ku pitää yrittää sovitella aikatauluja ja sopivia päiviä.
Jep, niimpä, mutta eipä mahda mitään, kun ei ehdi leikata tänään ja eläinsuojeluyhdistys määrää missä leikataan.Nii-in, taas saa sitten miettiä kaikkea uudestaan.
Sanos muuta. Ihan persiistä oli ainakin aamupäivä.Päivää ketjuun. Onneksi tää on viikon ainoa maanantai
Juu, onneksi.Päivää ketjuun. Onneksi tää on viikon ainoa maanantai
Maanantai on hyvä aloittaa ratikassa riehuvan Niilo Narkin piristämämä. Niilo Narkki hakkasi ihmisiä repullaan ja huoritteli kaikkia sukupuoleen katsomattaPäivää ketjuun. Onneksi tää on viikon ainoa maanantai
Maanantai on hyvä aloittaa ratikassa riehuvan Niilo Narkin piristämämä. Niilo Narkki hakkasi ihmisiä repullaan ja huoritteli kaikkia sukupuoleen katsomatta
Tai sit se, että sä osaat käyttää julkisia. Mä en osaa.musta on ihan kiva vaihteeksi ajella julkisilla, monesti tsadissa käydessä ajelen busseilla ja paikallisjunilla jos vain aikataulut antaa myöden
asiaan ei juurikaan vaikuta se, että julkisissa näkee paaaaaaljon enemmän hyvännäkösiä kissoja kuin taksissa
emmää osais ilman että katon kännykästä ohjeetTai sit se, että sä osaat käyttää julkisia. Mä en osaa.
Hei joo, osasin mä kerran tilata lipun tekstarilla! Ehkä on vielä toivoa...emmää osais ilman että katon kännykästä ohjeet
Minkäs NiiloNarkki sille voi jos ratikka on täynnä repulla hakattavia mies- ja naishuoria?Maanantai on hyvä aloittaa ratikassa riehuvan Niilo Narkin piristämämä. Niilo Narkki hakkasi ihmisiä repullaan ja huoritteli kaikkia sukupuoleen katsomatta