Pitäiskö perustaa jonkinlainen vertaistukiryhmä, Anonyymit Rajantakaiset?Joo. Hesan rajojen ulkopuolella. Heinähattu ja lantasaapas.
mä saatan asua Hesan rajojen ulkopuolella, ruutis ylittää jo susirajan. ja karhurajan. ja jääkarhurajan
Pitäiskö perustaa jonkinlainen vertaistukiryhmä, Anonyymit Rajantakaiset?Joo. Hesan rajojen ulkopuolella. Heinähattu ja lantasaapas.
mä saatan asua Hesan rajojen ulkopuolella, ruutis ylittää jo susirajan. ja karhurajan. ja jääkarhurajan
toi oisi hyvä. Rajan takaa huutelu saattaa olla pelottavaa.Pitäiskö perustaa jonkinlainen vertaistukiryhmä, Anonyymit Rajantakaiset?
Mä voisin tarvita myös vähän tsemppiä. Ent synt per helsinkiläinen ja nyt juuttunut rajan väärälle puolelle.toi oisi hyvä. Rajan takaa huutelu saattaa olla pelottavaa.
Mulla on rajalle vaatimattomat puolitoista kilometriä ja silti haisen navetalleMä voisin tarvita myös vähän tsemppiä. Ent synt per helsinkiläinen ja nyt juuttunut rajan väärälle puolelle.
No, ihan ällöö hei tollaneMulla on rajalle vaatimattomat puolitoista kilometriä ja silti haisen navetalle
niin on. rajaa voisi siirtää ton verran niin sitten tuoksuisin hajuvedelle ja Helsingille.No, ihan ällöö hei tollane
Karhuraja menee Nuuksiossa.J
jääkarhuraja on ruutiksen tontilla.Karhuraja menee Nuuksiossa.
Eteläisin susilauma on just nähty uudenmaan rajalla.
Et ei kovin kauas raitiovaunujen ulottumattomista tartte poistua.
Aikamoinen lemmikki lie?jääkarhuraja on ruutiksen tontilla.
kyllä ruutis yhden jääkarhun opettaa olemaan.Aikamoinen lemmikki lie?
no minusta ei ole sille jöötä pitämään mutta mulla on helekatin kovapäinen muikkendaalikyllä ruutis yhden jääkarhun opettaa olemaan.
Mie törmäsin sentään iloiseen joulun toivottelijaan. Lisäksi kehotti vetämään kärsän nenään. Näin siis toimimme .Maanantai on hyvä aloittaa ratikassa riehuvan Niilo Narkin piristämämä. Niilo Narkki hakkasi ihmisiä repullaan ja huoritteli kaikkia sukupuoleen katsomatta
Aikaisin liikenteessä tuo iloinen veitikka niinku joulua ajatellen.Mie törmäsin sentään iloiseen joulun toivottelijaan. Lisäksi kehotti vetämään kärsän nenään. Näin siis toimimme .
Jospa vielä kuskinkin onnistuisitte tuolle päivälle saamaanNiin ei, saatiin ensiviikon maanantaille uus aika, mutta jos ei saa kuskia, niin pitää soittaa lääkärille ja sopia uus aika.
Nii-i. Jännittävää olisi tietää vaihtuuko asu vielä ennen joulua. Nyt se oli hilpeä musta pilkkihaalari kera mustan pipon.Aikaisin liikenteessä tuo iloinen veitikka niinku joulua ajatellen.
Mut tietty jos koko kuukauden meinaa harjoitella, niin sit on jouluna jo tosi iloinen.
Täällä näkyy vaan joskus tiekarhuja, harvemmin kylläkin enää.jääkarhut, nuo veikeät veijarit, on alati seuranamme täällä raukoilla rajoilla
No jos oli jo joulunviettovarusteetkin päällä niin mitä niit ny enää tähän aikaan vuodesta vaihtamaan.Nii-i. Jännittävää olisi tietää vaihtuuko asu vielä ennen joulua. Nyt se oli hilpeä musta pilkkihaalari kera mustan pipon.
Oliskohan tuohon sopinut vielä huopikkaat?Nii-i. Jännittävää olisi tietää vaihtuuko asu vielä ennen joulua. Nyt se oli hilpeä musta pilkkihaalari kera mustan pipon.