Eihän noille mitään voi ja vielä jos määrätään missä leikataan. Toivottavasti saatte uuden ajan suht pian.Jep, niimpä, mutta eipä mahda mitään, kun ei ehdi leikata tänään ja eläinsuojeluyhdistys määrää missä leikataan.
Eihän noille mitään voi ja vielä jos määrätään missä leikataan. Toivottavasti saatte uuden ajan suht pian.Jep, niimpä, mutta eipä mahda mitään, kun ei ehdi leikata tänään ja eläinsuojeluyhdistys määrää missä leikataan.
Älä nyt vielä uutta noin hätäisesti! Vianorilla (vaikkapa) katsastavat ensiksi renkaan kunnon ja sit vasta uusi alle ellei saa korjattua.Ihana maanantai juu.
Iltapäivä täällä pepusta. Kävin kaupassa ja kun tulin takaisin autolle, katselin sen olevan vähän kallellaan ja huomasin takarenkaan olevan tyhjä. Jippii.
Siellä se nyt on kaupan parkkihallissa. Sulaapa hyvin
Soitin yhdelle eksän kaverille (sama joka vaihtoi renkaat) ja toi mut kotiin ja luultavasti saa vaihdettua siihen tänään vararenkaan. Jos sellainen autosta löytyy kun en ole pahemmin katsellut
Sitten pitää mennä ostaan uusi takarengas.
*veellä alkava kirosana tähän*
Maanantai on hyvä aloittaa ratikassa riehuvan Niilo Narkin piristämämä. Niilo Narkki hakkasi ihmisiä repullaan ja huoritteli kaikkia sukupuoleen katsomatta
Juur näin. Vararengas alle, tyhjä konttiin ja eiku rengasliikkeeseen kyselemään josko sais vielä ehjättyä.Älä nyt vielä uutta noin hätäisesti! Vianorilla (vaikkapa) katsastavat ensiksi renkaan kunnon ja sit vasta uusi alle ellei saa korjattua.
Joo kiitos, täytyy selvitelläÄlä nyt vielä uutta noin hätäisesti! Vianorilla (vaikkapa) katsastavat ensiksi renkaan kunnon ja sit vasta uusi alle ellei saa korjattua.
Moiseen hätätilaan saattais auttaa sellainen renkaanpaikkaus-suihkekin. Pruut vaan sisälle ja ellei samantien tyhjene, varoen menoksi.Mielellään sitä tietty korjauttais jos sais sillä kuntoon kun renkaat on vielä hyvät. Kun nyt vaan sais sen tänään sieltä pois mutta luultavasti saa. Ei voi olla siellä kuin kaupan sulkemiseen asti
Ja mä saan taas viikonloppuna parturoida. Tytär kun myös hankki toiselle puolelle siilin ja mä olen sen valtuutettu ylläpitäjä.Oi mä pääsen keskiviikkona parturiin
Tahtoo jälleen toisen sivun lyhyeksi. En osaa olla ilman sitä.
Joo tuo kaveri on joskus vaihtanut työkseen renkaita yms ja puhui paikkauksestakin että katsellaan mitä tekeeMoiseen hätätilaan saattais auttaa sellainen renkaanpaikkaus-suihkekin. Pruut vaan sisälle ja ellei samantien tyhjene, varoen menoksi.
No toi ei oo vaikeeta.Tai sit se, että sä osaat käyttää julkisia. Mä en osaa.
Niin ei, saatiin ensiviikon maanantaille uus aika, mutta jos ei saa kuskia, niin pitää soittaa lääkärille ja sopia uus aika.Eihän noille mitään voi ja vielä jos määrätään missä leikataan. Toivottavasti saatte uuden ajan suht pian.
Mun parkkihallipaikka maksaisi n. 600e/kk, seutulippu 100e joten ei kannata autolla mennä. Yleensä en käytä narkkisporaa mutta tänä aamuna vitutti kävellä
On kyllä ihana, kun ei tarvitse käyttää julkisia kulkuvälineitä kuin ehkä kahdesti vuodessa.
asuksää jossain landella?Mun parkkihallipaikka maksaisi n. 600e/kk, seutulippu 100e joten ei kannata autolla mennä. Yleensä en käytä narkkisporaa mutta tänä aamuna vitutti kävellä
Universumin vitutusvastaavalle ei vittuilla. Sua olis vituttanu kävellä ja päätit ottaa ratikan, niin hän järjesti ratikkaan narkin, niin sua vitutti mennä ratikallakin.[/QUOTE][QUOTE="Bitch, post: 31090103, member: 126088" Yleensä en käytä narkkisporaa mutta tänä aamuna vitutti kävellä
Joo. Hesan rajojen ulkopuolella. Heinähattu ja lantasaapas.asuksää jossain landella?
Aina keinot löytyy, tuossa pariMeillä hajoaa vähintään rengas vuodessa ko työmailla on aina nauloja ja muuta ketkua. Useimmiten saavat paikattua.
Mulle tuskin ihan millistä sänkeä tulee, mut katotaan mitä keksitään.Ja mä saan taas viikonloppuna parturoida. Tytär kun myös hankki toiselle puolelle siilin ja mä olen sen valtuutettu ylläpitäjä.
No nythämmävastatiiän kenestä toi laulu kertoo.Joo. Hesan rajojen ulkopuolella. Heinähattu ja lantasaapas.
Entäs ite? Jossain siellä landen takana, pöpelikössäasuksää jossain landella?
Joo. Hesan rajojen ulkopuolella. Heinähattu ja lantasaapas.asuksää jossain landella?
No nythämmävastatiiän kenestä toi laulu kertoo.
mä saatan asua Hesan rajojen ulkopuolella, ruutis ylittää jo susirajan. ja karhurajan. ja jääkarhurajanEntäs ite? Jossain siellä landen takana, pöpelikössä
*popparihymiö*