The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Spencer Hastings
OOOH MY GOD. Tässä ois sit kokeilemisen arvonen juttu:
Vuokaan/pataan seitikönttejä pohjalle, päällystetään ruusukaalinpuolikkailla, maustetaan currylla, suolalla ja pippurilla ja kaadetaan tölkki kookosmaitoa päälle. Lautasella murustetaan vielä fetaa päälle.
 
OOOH MY GOD. Tässä ois sit kokeilemisen arvonen juttu:
Vuokaan/pataan seitikönttejä pohjalle, päällystetään ruusukaalinpuolikkailla, maustetaan currylla, suolalla ja pippurilla ja kaadetaan tölkki kookosmaitoa päälle. Lautasella murustetaan vielä fetaa päälle.
Kyllä seiti on hyvää kun laittaa uuniin ja mitä tahansa juureksia tai vihanneksia sekaan.. a vot.. nams..
 
Spencer Hastings
Mä kuvaan noi huomenna jos keksin mihin saan ne roikkumaan :D Varmaan noiden lemmikkien häkin pinnoihin...

Nyt ku oon facebooklakossa niin en keksi mihin laittaisin myyntiin. Tori on vähän sekopäisten paikka ja Huuto.net on kuollut pystyyn.
 
Mä kuvaan noi huomenna jos keksin mihin saan ne roikkumaan :D Varmaan noiden lemmikkien häkin pinnoihin...

Nyt ku oon facebooklakossa niin en keksi mihin laittaisin myyntiin. Tori on vähän sekopäisten paikka ja Huuto.net on kuollut pystyyn.
Laitatko sitten vaikka yv:tä niin katsotaan? Voihan niitä vaikka sängynpäälläkin kuvata jos ei mihinkään roikkuun saa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä