Niinpä.. se on semmonen sätkyttelijä. Mutta kyllä oli hauskaa yöllä.pysyis vaan paikallaan eikä sätkisi hermostuneena ympäriinsä väittäen että tanssia tämä vaan.
Ehkä sulla ei...... öhömm
Niinpä.. se on semmonen sätkyttelijä. Mutta kyllä oli hauskaa yöllä.pysyis vaan paikallaan eikä sätkisi hermostuneena ympäriinsä väittäen että tanssia tämä vaan.
Kyllä seiti on hyvää kun laittaa uuniin ja mitä tahansa juureksia tai vihanneksia sekaan.. a vot.. nams..OOOH MY GOD. Tässä ois sit kokeilemisen arvonen juttu:
Vuokaan/pataan seitikönttejä pohjalle, päällystetään ruusukaalinpuolikkailla, maustetaan currylla, suolalla ja pippurilla ja kaadetaan tölkki kookosmaitoa päälle. Lautasella murustetaan vielä fetaa päälle.
Saattoipa olla että pari tuli lisää ostettuaEi niitä mihinkään säästellä. Osta muutama lisää ja sitten tulet tänne. Mun täytyy kans hakea muutama....... .ruokatavara... köh köh..
Koulun vihreessä räkäsoosissa lilluva manteliseiti meinasi pilata sein maineen kokonaan.Kyllä seiti on hyvää kun laittaa uuniin ja mitä tahansa juureksia tai vihanneksia sekaan.. a vot.. nams..
Mulle menis aika monesta vaatteesta 36/38.Haluuko joku ketjulainen 36-38 kokoisia takkeja ja mekkoja? Ois kaks mustaa talvitakkia, yksi tollanen viittatakki, harmaa talvitakki,vihreä mekko, vaaleansininen mekko, pari paitaa, ehkä lisää mekkoja kun kaivan vähän kaappia....
Saattoipa olla että pari tuli lisää ostettua
Nyt kuitenkin kahvia.
Ootkos itse jo korkannut/tsihauttanut mitä vaan
En muista oliko ennenvanhaan mantelikalaa koulussa, ei tainnut olla. Mutta oli herkullisia kalamurekepihvejä jossa oli välissä pinaattia tms ja perunamuussin kera. Oli kyllä hyvää.Koulun vihreessä räkäsoosissa lilluva manteliseiti meinasi pilata sein maineen kokonaan.
Laitatko sitten vaikka yv:tä niin katsotaan? Voihan niitä vaikka sängynpäälläkin kuvata jos ei mihinkään roikkuun saa.Mä kuvaan noi huomenna jos keksin mihin saan ne roikkumaan Varmaan noiden lemmikkien häkin pinnoihin...
Nyt ku oon facebooklakossa niin en keksi mihin laittaisin myyntiin. Tori on vähän sekopäisten paikka ja Huuto.net on kuollut pystyyn.
Joo laitan Ei oo sängynpäätyäLaitatko sitten vaikka yv:tä niin katsotaan? Voihan niitä vaikka sängynpäälläkin kuvata jos ei mihinkään roikkuun saa.
No comment.Ootkos itse jo korkannut/tsihauttanut mitä vaan
OkJoo laitan Ei oo sängynpäätyä
Eipä se aina niin helppoa ole.Just kirjoitin ex- rouvakullalleni sähköpostin. Siin meni vissiin kaks tuntia. Siis mulla joka ny kirjoittaa höpölöpöä sivun minuutissa.
Mut koitahan kirjoittaa sanakin hänelle, niin se on ihavvitun vaikeeta.
Sun täytyy varmaan miettiä melko tarkasti miten mikäkin asia esitetäänJust kirjoitin ex- rouvakullalleni sähköpostin. Siin meni vissiin kaks tuntia. Siis mulla joka ny kirjoittaa höpölöpöä sivun minuutissa.
Mut koitahan kirjoittaa sanakin hänelle, niin se on ihavvitun vaikeeta.