Spencer Hastings
Ei niitä mihinkään säästellä. Osta muutama lisää ja sitten tulet tänne. Mun täytyy kans hakea muutama....... .ruokatavara... köh köh..Eeeei-kä. Säästän ne johonkin toiseen kertaan jäivät vaan eiliseltä.
Pitäis kaupoillekin vielä singahtaa.
nyt on kyllä ihan sairaan huonot tsäänssit työmarkkinoillaMä en tiedä onko mun miehestä tullut jotenkin älyllisesti kehitysvammainen, kun se kuvittelee, että parilla työhakemuksella irtoaa töitä =) Tossa jos jossain on esimerkki kultalusikka perseessä syntyneestä äpärästä. Tähän asti rahaa on aina ollut ja on voinut elää opiskeluajat ja muut ihan normaalilla tai ajoittain korkeammallakin elintasolla, mutta nyt kun sitä ei ookaan niin on vähän hätä.
Jumalauta mä pyörryn kohta vitutukseen.
Niin on, ihan kaikilla. Varsinkin tollaisella, jolla on paljon aukkoja ja opiskeluviivyttelyä cv:ssään. Toki on kesäduuneja, pätkäduuneja, käännöstöitä jne, mut ei paljoa lohduta kun ei ole vielä edes kandi valmiina.nyt on kyllä ihan sairaan huonot tsäänssit työmarkkinoilla
talous mataa ja yyteetä siellä sun täällä
niimpä, niitä joilla on kandit sun muut maisterit suoritettuna niin niitäkin riittää 10 joka oksalleNiin on, ihan kaikilla. Varsinkin tollaisella, jolla on paljon aukkoja ja opiskeluviivyttelyä cv:ssään. Toki on kesäduuneja, pätkäduuneja, käännöstöitä jne, mut ei paljoa lohduta kun ei ole vielä edes kandi valmiina.
Tahtoo tommoisen. Tahtoo- oo- oo. * kymppivanhan itkupotkuraivari*Tuollainen oliskin kätevä tuoli
Toi tyttönen ei osaa juoda. Tissiliivit tossa näyttää kastuvan enemmän kuin kurkku.
Tee meille muille ja!Tahtoo tommoisen. Tahtoo- oo- oo. * kymppivanhan itkupotkuraivari*
Mut himputtilainen, mähän voin halutessani tehdä ittelleni tommoisen, joten mitäs ruikutan.
Sinä ja miehesi olette vielä nuoria. En käytä tässä ikäkorttia. Mut miehelläsi on vielä aikaa oppia miten duunia haetaan ja saadaan, vaik se nykyään saattaa olla ihavvitun hankalaa.Toivottavasti miehesi oppii nopeasti.Mä en tiedä onko mun miehestä tullut jotenkin älyllisesti kehitysvammainen, kun se kuvittelee, että parilla työhakemuksella irtoaa töitä =) Tossa jos jossain on esimerkki kultalusikka perseessä syntyneestä äpärästä. Tähän asti rahaa on aina ollut ja on voinut elää opiskeluajat ja muut ihan normaalilla tai ajoittain korkeammallakin elintasolla, mutta nyt kun sitä ei ookaan niin on vähän hätä.
Jumalauta mä pyörryn kohta vitutukseen.
Näyttää nuorelta = amatööri.
Jos tulee tilauksia tarpeeksi niin mä voin alkaa tehdä tommoisia vaik työkseni.Tee meille muille ja!
Juomalokero-osan pitäisi olla kylmä, huom
(mutta istuinosan EI)..
Nuoruus on ihmisen ainoa ongelma jonka vuodet hoitaa.Joo, ollaan nuoria. .
Jos tulee tilauksia tarpeeksi niin mä voin alkaa tehdä tommoisia vaik työkseni.
Jääkaappiosion hukkalämpö on työnnettävä jonnekin joten peffan alle on luvassa niin lämmintä, et kissakin viihtyy.
ihan alasta riippuva juttu ilmeisesti.Ennenkuin on kaltaiseni viiskymppinen äijä. Joka ei tosiaankaan ole työ markkinoiden kuuminta hottia.
Tekisi hyvin paljon mieli, mutta saattaisin mennä aika sekaisin jo muutamasta. Ja kyseinen litku pilaisi mun hyvin alkaneen ketoosin.menikö kaikki nyt kalja/lonkero ostoksille.
Kävin kaupassa mutta en ostanut sihiä.menikö kaikki nyt kalja/lonkero ostoksille.
menikö kaikki nyt kalja/lonkero ostoksille.
sun avatarkuva on hävinny.Kävin kaupassa mutta en ostanut sihiä.
pysyis vaan paikallaan eikä sätkisi hermostuneena ympäriinsä väittäen että tanssia tämä vaan.Missä se Lipsinenkin on, tulisi nyt twerkkaamaan niin päästäis taas asiaan...
Kyllä mulle näkyy.sun avatarkuva on hävinny.