The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mä en tiedä onko mun miehestä tullut jotenkin älyllisesti kehitysvammainen, kun se kuvittelee, että parilla työhakemuksella irtoaa töitä =) Tossa jos jossain on esimerkki kultalusikka perseessä syntyneestä äpärästä. Tähän asti rahaa on aina ollut ja on voinut elää opiskeluajat ja muut ihan normaalilla tai ajoittain korkeammallakin elintasolla, mutta nyt kun sitä ei ookaan niin on vähän hätä.

Jumalauta mä pyörryn kohta vitutukseen.
nyt on kyllä ihan sairaan huonot tsäänssit työmarkkinoilla

talous mataa ja yyteetä siellä sun täällä
 
Mä en tiedä onko mun miehestä tullut jotenkin älyllisesti kehitysvammainen, kun se kuvittelee, että parilla työhakemuksella irtoaa töitä =) Tossa jos jossain on esimerkki kultalusikka perseessä syntyneestä äpärästä. Tähän asti rahaa on aina ollut ja on voinut elää opiskeluajat ja muut ihan normaalilla tai ajoittain korkeammallakin elintasolla, mutta nyt kun sitä ei ookaan niin on vähän hätä.

Jumalauta mä pyörryn kohta vitutukseen.
Sinä ja miehesi olette vielä nuoria. En käytä tässä ikäkorttia. Mut miehelläsi on vielä aikaa oppia miten duunia haetaan ja saadaan, vaik se nykyään saattaa olla ihavvitun hankalaa.Toivottavasti miehesi oppii nopeasti.

Ennenkuin on kaltaiseni viiskymppinen viinaanmenevä äijä. Joka ei tosiaankaan ole työ- tai sinkkumarkkinoiden kuuminta hottia.

Oma tilanteeni on silti sillai hyvä, et aina löytyy jotain. Vaik takanani on monia poltettuja siltoja, mut myös monia polttamattomia.
 
Spencer Hastings
Joo, ollaan nuoria. Mutta kun nykyään tollanen 26-vuotias alkaa kohta jo erääntyä työmarkkinoilta varsinkin, kun ei ole vakituisia työsuhteita takana, eikä sen kautta suhteitakaan pahemmin.
 
Spencer Hastings
Haluuko joku ketjulainen 36-38 kokoisia takkeja ja mekkoja? Ois kaks mustaa talvitakkia, yksi tollanen viittatakki, harmaa talvitakki,vihreä mekko, vaaleansininen mekko, pari paitaa, ehkä lisää mekkoja kun kaivan vähän kaappia....
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä