Ei ole voita eikä hiivaaMunavoita ja tuoreita sämpylöitä!
Ei ole voita eikä hiivaaMunavoita ja tuoreita sämpylöitä!
Mä poistin sen. En tykkää luvattomista lainaajista.ei näy mitään.
eikä vissiin saiskaan näkyä.
Oikeesti. Eron jälkeen täs taloudessa ei o ollu aseille sijaa.
narumekko.
Nooooo jonkinlainen munakas. Sekaan mitä kaapista löytyy.Ei ole voita eikä hiivaa
mäntysuopa on parempaa.Oikeesti. Eron jälkeen täs taloudessa ei o ollu aseille sijaa.
Mut huoltoasemilla myydään bensaa jopa kaltaisilleni hulluille. Desi bensaa kaasuuntuneena kuutioon ilmaa vastaa dynamynttipötkylää. Jos sitä sekoittaa fairiin niin siit tulee napalmia.
Mä oon liian tehokas jos mun annetaan olla tehokas.
Yks vaihtoehto tai sit suolainen pannariNooooo jonkinlainen munakas. Sekaan mitä kaapista löytyy.
Joo! Nam.Yks vaihtoehto tai sit suolainen pannari
Ei tartte hiivaa, noi riittääEi ole voita eikä hiivaa
Soitan, jos me vaan joku vielä palkataan lisää. Onneksi nää tän hetken törttöilijät ovat ikäänkuin vaan vuokralla. Tai siis niiden työnantaja aliurakoi meille.Ainii TiiBii.
Ens keväänä kun routa sulaa niin sä soitat ...mulle. Et millekään etelän ihmeelle. Jos siis tahdot, että duunit tulee tehtyä ja koneet pysyy ehjinä.
Ja Toffo laittaa ne tuolinsa tänne!
Mäkin voin tulla jos palkasta sovitaan eikä ole liian rasittavaaSoitan, jos me vaan joku vielä palkataan lisää. Onneksi nää tän hetken törttöilijät ovat ikäänkuin vaan vuokralla. Tai siis niiden työnantaja aliurakoi meille.
Sori, se ON rasittavaa.Mäkin voin tulla jos palkasta sovitaan eikä ole liian rasittavaa
Laitoin jo uuniin kasvis- juustopannarin, mutta kiitti ohjeesta. Laitetaan korvan taakse.Ei tartte hiivaa, noi riittää
5 dl vehnäjauhoja
1 rkl leivinjauhetta
½ tl suolaa
2½ dl kylmää vettä
perus grillikana maiskis?Ei ruokaa ennenko mies tulee. Ja tuo jotain Supermarketin lämpöhyllystä.
Nälkä!
Oih, kelpaa!perus grillikana maiskis?