vierailija
lyhyen tukan taktiikalla ruutilassakin taaplataan
ei ole tarvinnut käyttää myrkkyjä ku kerran ja siitäkin on jo vuosia
oho, kirjotin epähuomiossa harmaanalyhyen tukan taktiikalla ruutilassakin taaplataan
kolmesti hyvää ja kerran huonoo tuuriiMä en kyllä ymmärrä täistä sitä, että kolme ensimmäistä lapsosta selvisivät ala-asteesta saamatta niitä kertaakan. Neljäs sen sijaan sai sekä viime- että tänä vuonna. Eikä suinkaan oo edes poppoon pitkähiuksisin.
nuoremmat ei tiedä mikä toi on. mutta kerotaan varmistuksena että se oli huippuluokan nahkaferrari, siis ravihevonen.
oho, kirjotin epähuomiossa harmaana
oon ehkä käyny provoilemassa koreaketjussa
Ja mulle taas ei tullut mieleen että kukaan olisi niin urpo että keksisi moisen toisen nimissä.määpäs tiesin että Päde ei ole niin urpo että ehdottais omaan kivaan alaikärajaa
http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/seksijuttu-on-alusta-loppuun-potya-paivi-rasanen-pohtii-tutkintapyynnon-tekemista/5554520
Tsih. Onneksi mä esittelen takalistoani vain netissä.palstan mimmien on sitten syytä pitää mielessä, että kun teette twerkkauskepposia niin kattokaa hyvän tähden ensin että paikalla ei ole valvontakameroita
http://www.ts.fi/uutiset/ulkomaat/828257/Peranhytkyttajanaisille+syyte+ahdistelusta
Tsih. Onneksi mä esittelen takalistoani vain netissä.
Paraillaankin esillä tossa yhdessä ketjussa.
Eeeei oo meillä lehtipuhaltimia ja kauhakuormaajastakin paloi starttimoottori aamulla kun joku etelän uroista ei osannut käyttää sitä.Ei jumalauta. Kymmenen lehtipuhallinta ja traktrori tontilla. Ja ihan helvetillinen meteli.
TiiBii, jos noi on sun firman miehiä niin käske pois ja saatanan äkkiä.
Jos toi pedon merkin möykkä jatkuu vielä hetkenkin niin mä en takaa itteäni paitti ruman jäljen osalta.
No miks hitossa pikaviestilaatikkoni on ihan tyhjä? TÄHTsih. Onneksi mä esittelen takalistoani vain netissä.
Ehkä siksi kun exhibitionistinä nautin tehdä sen julkisesti.No miks hitossa pikaviestilaatikkoni on ihan tyhjä? TÄH
No sit sä tosiaankin roudan sulaessa palkkaat minut etkä semmoista joka särkee työkalut.Eeeei oo meillä lehtipuhaltimia ja kauhakuormaajastakin paloi starttimoottori aamulla kun joku etelän uroista ei osannut käyttää sitä.
no mä koitan pysyä pois muista ketjuista parhaani mukaan.Paraillaankin esillä tossa yhdessä ketjussa.
Mä koitan välillä katsella jotain mielenkiintoisia ketjujano mä koitan pysyä pois muista ketjuista parhaani mukaan.
Munavoita ja tuoreita sämpylöitä!Pitäis jotain keksiä taas munasta
( kananmunasta) niitä ku jäi viellä. Jotain suollaista vois tällä kertaa.
ei näy mitään.