Myttis ei tu koskaan tottumaan siihen kun mä seikkailen pyörätuolillani hänen zombiehoitolassaan.Eipä kai tuo nyt kauheesti vaikuta ja varmaan tottuu ajan kanssa
Myttis ei tu koskaan tottumaan siihen kun mä seikkailen pyörätuolillani hänen zombiehoitolassaan.Eipä kai tuo nyt kauheesti vaikuta ja varmaan tottuu ajan kanssa
Eksä muista mikä kyltti mulla oli kotona? Ja se muuten pitää paikkansaEi helv...
MÄ tiedän kaikesta kaiken. Ja MÄ olen aina oikeassa.
Jos olet joskus eri mieltä kanssani niin sit sä olet vaan väärässä.
Mää syön ne kannatkitSyököhän muutkin yleensä mansikoista noi "roskat" mitkä yleensä nyppästään pois.
Ei helv...
MÄ tiedän kaikesta kaiken. Ja MÄ olen aina oikeassa.
Jos olet joskus eri mieltä kanssani niin sit sä olet vaan väärässä.
Ja mä annan teidän luulla, että tiedätte kaikesta kaiken, mut tosiasiassa mä tiedän paljon enemmän.Mä tiedän kaikesta kaiken. Aina
Olis ollu pikkaen vähempi lämpöö niin olis saatu lunta.Huomenta/ aamupäivä/ päivää
Pari tuntia hereillä ja pyykkikone pyörii ja kuivat pyykit on kaapissa.
On taas harmaa ja sateinen päivä
Huomenna pitäisi ruveta askartelemaan töissä joulukortteja asukkaiden kanssa.
Lunta sais kyllä jo tulla, olisi vähän valoisampaa.Olis ollu pikkaen vähempi lämpöö niin olis saatu lunta.
OIH! Joulupaskartelua.
Jos toffo olis sinkkutyttö niin selviäis hommasta pusulla poskelle.Ja mä annan teidän luulla, että tiedätte kaikesta kaiken, mut tosiasiassa mä tiedän paljon enemmän.
Mun luuri on niin vanha että on yhtä tuskaa yrittää selata edes otsikoita...Tää on kyllä paljon kivempi luurilla, ko koneella. Nyt vasta ekaa kertaa koneel täällä ja tää on ihan perseestä
nuoremmat ei tiedä mikä toi on. mutta kerotaan varmistuksena että se oli huippuluokan nahkaferrari, siis ravihevonen.Charme Asserdalin
Mulla taas toimi aiemmin nopeammin ja paremmin puhelimella mutta muuten sillä on sitten taas ärsyttävämpi palstailla.Tää on kyllä paljon kivempi luurilla, ko koneella. Nyt vasta ekaa kertaa koneel täällä ja tää on ihan perseestä
Charme kuuluu yleissivistykseen.nuoremmat ei tiedä mikä toi on. mutta kerotaan varmistuksena että se oli huippuluokan nahkaferrari, siis ravihevonen.
mä en kertaakaan enkä edes tykkää hevoisista.2 kertaa on kuitenkin tullut raveissa käytyä.