The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Niijja Tibis!
Toivotaan että säryt menis nopiaan huspois. Onhan toi ny kamalaa ku ei voi ees röökiä vetää.:coffee:*varovainen hali*
Nyt on jo parempi olo, kun jumiutunut kylkiluu viimein rusahti kohdalleen.

Mut röökistä... Sen verran kipeä mä olin, että taisin luvata että jos täsä selviän niin en enää ala polttaa. -Kai mä hairahdan humalassa useammankin kerran mutta selvinpäin taitaa jäädä väliin.
 
Mulla on tunnustettavaa:
Mä oon yleensä niin utelias luonne, että mulle kuuluu vähän niinku kaikki.:oops:
Välillä mä jopa suostuttelen pitkästi, että saan tiedon revittyä irti. Joskus käytän jotakin kieroa taktiikkaa tiedon saamiseen, mutta sitten mua jo oikeasti kiinnostaa tietää.:oops:
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Mulla on tunnustettavaa:
Mä oon yleensä niin utelias luonne, että mulle kuuluu vähän niinku kaikki.:oops:
Välillä mä jopa suostuttelen pitkästi, että saan tiedon revittyä irti. Joskus käytän jotakin kieroa taktiikkaa tiedon saamiseen, mutta sitten mua jo oikeasti kiinnostaa tietää.:oops:
ahaa, ddr siis ei teekkään vakoiluduunia stasille vaan sulle
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Syököhän muutkin yleensä mansikoista noi "roskat" mitkä yleensä nyppästään pois.(n)
 
Ai nii. Toffo sit laittaa sen pöydän ja tuolit mulle kunnostettaviksi. Jo ny on saatanan kumma jos sata vuotta persettä kestäneet tuolit ei kestäis seuraavaa sataa vuotta. Kohtuuhinnasta sovitaan kyllä, mut alkajaisiksi voisit laittaa YokoTsunon takaisin framille.

Ja joo. Osaan oikeesti. Ja nykyään mulla on vain aikaa joten sekään ei merkkaa mitään.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä