Potuthan on parhautta! Etenki täysmaidon ja voin kanssa.lihapullia ja muussia. oli pakko laittaa muussia vaikka aika harvoin pottuja tulee syötyä.
Sama juttu on vaan vähänlaisesti ollut viime aikoinaMä koitan välillä katsella jotain mielenkiintoisia ketjuja
Niin on ollut jooSama juttu on vaan vähänlaisesti ollut viime aikoina
Kuha mitään jaksanu tehä, ite piti tehäHampurilaisia possunfileepihvillä ja itsetehdyt ranskalaiset. Jokainen saa itse kasata hampurilaisensa.
Kuha jaksais tehä
Se on varmaan se vanhan kansan tapa, kun ei saa jälkikasvua ainakaan kehua etteivät ylpistyisi.Heipparallaa, istun tässä autossa, ajellaan kotiin appiukon luota.
Mikähän siinäkin on, että joillain vanhoilla ihmisillä on tarve ilkeillä... Tämän on sanottava joka kerta jotain ikävää lasten hiuksista ja miehen painosta. Minusta ei ihan joka kerta keksi pahaa sanottavaa, mutta silloin tällöin sitäkin.
Ihan hieman ärsyttää kun matkoihin jo menee yhteensä 4 tuntia. Miehen mieliksi menen kuitenkin aina mukaan.Se on varmaan se vanhan kansan tapa, kun ei saa jälkikasvua ainakaan kehua etteivät ylpistyisi.
Hiton ärsyttävää se kyllä on!
Luin että miehen panoista.Heipparallaa, istun tässä autossa, ajellaan kotiin appiukon luota.
Mikähän siinäkin on, että joillain vanhoilla ihmisillä on tarve ilkeillä... Tämän on sanottava joka kerta jotain ikävää lasten hiuksista ja miehen painosta. Minusta ei ihan joka kerta keksi pahaa sanottavaa, mutta silloin tällöin sitäkin.
eläpä yleistä, esim. mää en ruukaa ilkeillä IRL vaikkei sitä ehkä hevin mun palstakäytöksestä uskoiskaanSe on varmaan se vanhan kansan tapa, kun ei saa jälkikasvua ainakaan kehua etteivät ylpistyisi.
Jos niitä olisi ylimääräisiä, niin kyllä varmasti niistäkin keksisi sanoa jotain "nasevaa".Luin että miehen panoista.
Mikä vika potuissa on?lihapullia ja muussia. oli pakko laittaa muussia vaikka aika harvoin pottuja tulee syötyä.
Eivät kaikki todellakaan tietysti ilkeile. Jotkut sanovat tyhmiä juttuja myös vahingossa. Mutta tällä appiukolla se on täysin tahallista ja jotenkin siihen ei osaa oikein vastata mitään. Mutta sen jälkeen mua yleensä alkaa vaan kovasti nukuttaa.eläpä yleistä, esim. mää en ruukaa ilkeillä IRL vaikkei sitä ehkä hevin mun palstakäytöksestä uskoiskaan
Näin se taitaa olla.Se on varmaan se vanhan kansan tapa, kun ei saa jälkikasvua ainakaan kehua etteivät ylpistyisi.
Sama homma.eläpä yleistä, esim. mää en ruukaa ilkeillä IRL vaikkei sitä ehkä hevin mun palstakäytöksestä uskoiskaan
Appiukkos imee susta energiat.Eivät kaikki todellakaan tietysti ilkeile. Jotkut sanovat tyhmiä juttuja myös vahingossa. Mutta tällä appiukolla se on täysin tahallista ja jotenkin siihen ei osaa oikein vastata mitään. Mutta sen jälkeen mua yleensä alkaa vaan kovasti nukuttaa.
Onne vissii.Onko noi kuha-memet joku uus villitys?