taas myöhästyin :'(
mikset:O vähäänpä sitten tyydyten tykkää edes puolta tuntia seisottaa sitä
:stick:mikset:O vähäänpä sitten tyydyt
hehe :kiss:mikset:O vähäänpä sitten tyydyt
aivanjotku täällä on vielä nuoria, olis kiva olla kärpäsenä katossa kattomassa mitä ne linkkaa 20v kuluttua...
mahdoitko kuitenkaan puhua:snotty::stick:
puhuin kahvista :xmas:
eikä mun tarvi jaksaa seisottaa
kilttejä on kaikki olleet :flower:Noista muista en tie mut mä ainaskin oon ollu tosi kiltti
Nii, se onkin sitten toinen juttukilttejä on kaikki olleet :flower:
ainakin ketjussa, muuten en tiedä :xmas:
Täällähän se aika kuluu mukavastiPitaa viela saada aikaa kulumaan ennen illan rientoja...
Fiksu jos olisin, lukisin tenttia varten, mutta olen nero ja roikun hetken taalla.
joo relaa nyt meijän kans ettei tuu yliannostusta lukuhommistaPitaa viela saada aikaa kulumaan ennen illan rientoja...
Fiksu jos olisin, lukisin tenttia varten, mutta olen nero ja roikun hetken taalla.
no voi vehnä, olin juuri muualla :headwall:
Yliannostus on pelottava ajatus... Siihen on moni kuollut :saint: Eika minulla ole nyt aikaa eika halua kuolemisiin.joo relaa nyt meijän kans ettei tuu yliannostusta lukuhommista
se ei ole sopivaa selvästi sun silmille kun missannut jo kahestino voi vehnä, olin juuri muualla :headwall:
no kun luin noita päivän kirjoituksia :'(se ei ole sopivaa selvästi sun silmille kun missannut jo kahesti
Siksipä siis roikut täällä meidän kanssa ennekun lähet viihteelleYliannostus on pelottava ajatus... Siihen on moni kuollut :saint: Eika minulla ole nyt aikaa eika halua kuolemisiin.
En jaksanut lähteä, tehin kanakeittoa ja siivosin keittiön.Oliks sä Aries laittamas sitä kelkkaa tänää kun eilen puhuit?