:heart:
parempi kuin eilen
aika hel-ve-tin parempi!parempi kuin eilen
Eihän siinä kuvassa ollut mitään pahaa, kaunista, niin kaunista vaan.. (se toinen osapuoli) :heart:se ei ole sopivaa selvästi sun silmille kun missannut jo kahesti
voin ehkä töitä tehdä mutta ei mun tarvi jaksaa seisottaamahdoitko kuitenkaan puhua:snotty:
aivanNii, se onkin sitten toinen juttu
Arieskin oli illalla menossa ajoissa nukkuun mutta eipäs mennytkäänTäällähän se aika kuluu mukavasti
ettei vaan ollu molemmat ja koko set-up ylipäätään?Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28022638:Eihän siinä kuvassa ollut mitään pahaa, kaunista, niin kaunista vaan.. (se toinen osapuoli) :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28022583:
inhottava mies :hug:Sain päiväselle väittämälle tukea.. Mies kertoi että perse on levinnyt paljon.. Nyt lähtee läskit!!! |O
Niin sää :kiss:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28022638:Eihän siinä kuvassa ollut mitään pahaa, kaunista, niin kaunista vaan.. (se toinen osapuoli) :heart:
en mennyt minäkään,vasta 03 jälkeen kömmin peiton alleArieskin oli illalla menossa ajoissa nukkuun mutta eipäs mennytkään
Ahainhottava mies :hug:
olis pitänyt kehua muotoja
tyttöystävyyttäAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28022638:Eihän siinä kuvassa ollut mitään pahaa, kaunista, niin kaunista vaan.. (se toinen osapuoli) :heart:
Eksä oli kehunu musta kavereilleen (joskus vuosia sitten) että oon isoperseinen kasvissyöjähippi Sen enempää hänen kaverit ei koskaan saanu musta tietääinhottava mies :hug:
joulukinkkua?Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;28022646:Nam, kinkkua ja olutta
Saattaa olla et oliettei vaan ollu molemmat ja koko set-up ylipäätään?
KK on toi naispuolinen ja mä toi "mies"
Ilmeisesti niitä on liikaa :kieh:inhottava mies :hug: