Jep, 11kgjoulukinkkua?
mä menin yhden jälkeen ja heräsin 7.45en mennyt minäkään,vasta 03 jälkeen kömmin peiton alle
Ite oot :kiss:Niin sää :kiss:
väsykö painoi? kai sentäs hiihtämäs kävit?En jaksanut lähteä, tehin kanakeittoa ja siivosin keittiön.
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28022691:KK on toi naispuolinen ja mä toi "mies"
siltiIlmeisesti niitä on liikaa :kieh:
Reilu 15 pakkasta ja kostea tuuli mereltä niin kävin vain kaupassa kävellen.väsykö painoi? kai sentäs hiihtämäs kävit?
Eli jankutit äijälle että sano nyt et niin on.... Ja sitten sen oli pakko sanoo vaan että lopetat?Sain päiväselle väittämälle tukea.. Mies kertoi että perse on levinnyt paljon.. Nyt lähtee läskit!!! |O
laitanpa nämä uudestaanLionel Richie - Say You Say Me - YouTube
THAT'S THE WAY IT IS (LYRICS) - CELINE DION - YouTube
Celine Dion - Its All Coming Back To Me Now (Lyrics) - YouTube
Celine Dion - I'm alive (full lyrics) - YouTube
A new day has come Celine Dion lyrics - YouTube
Dionilla olis monia hyviä kappaleita mitä laittaa mutta nuo nyt jo varmaan riittää
täällä oli vain jotain -4 ja luntakin vähän sateli iltäpäivälläReilu 15 pakkasta ja kostea tuuli mereltä niin kävin vain kaupassa kävellen.
Eli jankutit äijälle että sano nyt et niin on.... Ja sitten sen oli pakko sanoo vaan että lopetat?
Täällä oli aika valoisa päivä, mutta kun mereltä tuulee niin se kostea ilma on jotenkin niin pistävä. Vaika pakkaseen tottunut niin tuohon mereltä puhaltavaan tuuleen ei taho millään sopeutua.täällä oli vain jotain -4 ja luntakin vähän sateli iltäpäivällä
i know these things
[video=youtube;7LUm-E4GPU8]http://www.youtube.com/watch?v=7LUm-E4GPU8[/video]
Tuosta olen kanssa kuullut.Täällä oli aika valoisa päivä, mutta kun mereltä tuulee niin se kostea ilma on jotenkin niin pistävä. Vaika pakkaseen tottunut niin tuohon mereltä puhaltavaan tuuleen ei taho millään sopeutua.
ulkona on kiva pakkasella kunhan on suht tyyntä. Muuten jäätyy naama...tai voishan sitä vetästä jonkun kommandopipon päähänTäällä oli aika valoisa päivä, mutta kun mereltä tuulee niin se kostea ilma on jotenkin niin pistävä. Vaika pakkaseen tottunut niin tuohon mereltä puhaltavaan tuuleen ei taho millään sopeutua.
good for youi know these things
:hug:Mää tääl tsihhauttelen ku mp ilmotti että se jää pp.n kanssa yökylään vielä. En ookkaan ennen ollu kahta yötä erossa pp.stä :| Tosi outoa...