Vielä pahempi? Jos mä kysyn luvan ensin?
Vielä pahempi? Jos mä kysyn luvan ensin?
Voiko ne aiheuttaa kipuja ja turvotusta? Kokeilen tuota.Ehdotus, jätä viikoksi pois viljat, sokeri, alkoholi, sipulit ja palkokasvit.
Jees.Voiko ne aiheuttaa kipuja ja turvotusta?
En tuu sun viereen istuuVielä pahempi? Jos mä kysyn luvan ensin?
Aamulla vatsa on aina ok. Päivällä ei ole enää. Turpoaa kolminkertaiseksi. Ihankuin olisin raskaana.Jees.
Ai raakakin muna kelpaa?aamupala apulainen.
Nää, mä olen kiltisti.En tuu sun viereen istuu
Onko sulla mitään elukoita? Oletko allerginen useimmille karvaisille? Käärme olis suloinenKissa olisi kiva. Harmi että olen allerginen.
Niin, koska syöt suolistosi kannalta väärin. Tutustu netissä foodmap-ruokavalioon. Saatat bongata listalta jotain, mitä usein syöt.Aamulla vatsa on aina ok. Päivällä ei ole enää. Turpoaa kolminkertaiseksi. Ihankuin olisin raskaana.
Kaikille karvaisille paitsi miehelle.Onko sulla mitään elukoita? Oletko allerginen useimmille karvaisille? Käärme olis suloinen
syö melkeen mitä vaan. kananmunat on tuopissa just sen takia ettei tuo ylety niihin.Ai raakakin muna kelpaa?
Sinäkö olet?Et vaan ole aina paikalla valvomassa järjestystä.
Kettuilu ja nimittely on kai kaksi eri asiaa.Mulle on kettuiltu myös tässä ketjussa.
Ei suinkaan, ketjussa näyttää olevan ihan OK että nimitellään ihan täpöllä päin näköä.
Niin olisi.Joku miitti vois kyllä oikeasti olla kiva kun talvikin tulee ja on tylsää.
Niin, koska syöt suolistosi kannalta väärin. Tutustu netissä foodmap-ruokavalioon. Saatat bongata listalta jotain, mitä usein syöt.
Lääkärit määrää vaan lääkkeitä, joita et tarvitse. Syömällä kropallesi sopivalla tavalla tervehdyt.
Käviskö tuollainen karvaton kissaKissa olisi kiva. Harmi että olen allerginen.
Eikös se ole kissan hilse, mikä aiheuttaa allergiaa, ei karva?Käviskö tuollainen karvaton kissa
Mukavaa päivää, iltaa, yötä jne mitä vaanSillattii ja tällattii jajaja Koht vois viiä romppeet autoo ja kaupan kautta kohti treetä
KiitosMukavaa päivää, iltaa, yötä jne mitä vaan
Tää on mun 9999 viesti yks kai pitäis keksiä vielä ennenku lähteeViestimäärä 22000
(en keksinyt muutakaan biisia tähän)