Tsemppiä murunen.Jaa, mun suihku lyykkääntyki ko tsadilainen soitti et lähemmä kahville Heippa mussukat, lähettäkää vähän tsemppejä et kykenen pidättäytymään löysässä hirressä roikottamisesta
Tsemppiä murunen.Jaa, mun suihku lyykkääntyki ko tsadilainen soitti et lähemmä kahville Heippa mussukat, lähettäkää vähän tsemppejä et kykenen pidättäytymään löysässä hirressä roikottamisesta
Mitäs Tinkulle kuuluu ? Rakkaus kukoistaa ?Moi ja ihanata perjantaita ja viikonloppua koko ketjuporukalle! Pikaisesti tässä pyörähdän ja menen melkein samantein,on niin paljon taas kaikkea.
luin ensin että raskaus kukoistaa.Mitäs Tinkulle kuuluu ? Rakkaus kukoistaa ?
Joihinkin leivonnaisiin voi käyttää siirappia tai hunajaa korvaamaan osaa sokeria. Toivottavasti polvikipu ei pahene.Miekään en oo jaksanu kammeta itteeni kirppareille ties miten pitkään aikaan. Ei vaan jaksa silloinkaan kun aikaa olis. Tekis kyllä mieli jo.
Ny on joku ihmekipu tuos toisen polven yläpuolella, semmonen poltteleva. Ärsyttävä.
Meinasin että kuhan syön niin josko leipois jotain pientä, pitkästä aikaa. Mitähän se olis..sokeria ei oo ku ehkä desi jos sitäkään ja en lähe varta vasten kyl hakemaan. Sit tulis vaan ostettua jotain muuta herkkua...vaikkei kyl kuulosta niin hirmu pahalta sekään.
Ei kai niin pitkällä viellä oo tai no mistäs mä tiiän..luin ensin että raskaus kukoistaa.
Hei no hunajaa meil mahtaa ollakin..hmm..pitää käydä kurkkimassa netin ihmeellisessä maailmassa mitä herkkuohjeita sielt löytyisJoihinkin leivonnaisiin voi käyttää siirappia tai hunajaa korvaamaan osaa sokeria. Toivottavasti polvikipu ei pahene.
Kiitos kysymästä,hyvää kuuluuMitäs Tinkulle kuuluu ? Rakkaus kukoistaa ?
Oletkos nyt sielläKuiskaan täs muuten ihan hipihiljaa tinkulle..jolla näyttäis viimesimpien epäilyttävien viestien perusteella nyt olevan sutinaa (??), kaiketi ihan suht vakavaakin...että muistatkos mitä manailit tuossa joku aika sitten...
Ja sitten se voikin yllättää
Pitänee keksiä yks palstapuolisonimi lisää?Kiitos kysymästä,hyvää kuuluu
Kiva kuulla.Kiitos kysymästä,hyvää kuuluu
Nyt ainakin tiedät jo jotain illlastaNo mä vieläkää sinne suihkuun saakka kerenny ku piti alkaa ihmetteleen leffalippuja ja kaikkea muuta. Mut nyt mä laitan sen kahvin tippuu ja meen sinne suihkuu
Tinku ja tiger tai tinkesterPitänee keksiä yks palstapuolisonimi lisää?
Mr. tinku on turhan mielikuvitukseton. Oisko tinkuliino hyvä?
Toi tinkester on kotomaisempi joten valitaan se.Tinku ja tiger tai tinkester
Joo. Sain vielä ite päättä leffankiNyt ainakin tiedät jo jotain illlasta
Tinkester kuulostais mun korvaan paremmalleToi tinkester on kotomaisempi joten valitaan se.
muoks. Tai sit tietty tinkmister???
Joo. Sain vielä ite päättä leffanki
SamaTinkester kuulostais mun korvaan paremmalle