The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Päi ja vää. Palasin nukkumaluukkuun, vedin oven perässäni kiinni ja avaan sen seuraavan kerran ehkä maanantaina. Joten julistan viikonlopun alkaneeksi.

Niin joo, taas matkan varrella oli kirjasto... ilmaiskorista mukaan lähti:
Aitmatovin kolmiosainen teossarja
Toni Morrisonin Jazz
Uris- Harmagedon
Grisham - Firma
ja sit lontooksi Fifty shades of grayn kaikki kolme osaa

Alkaa tila käydä ahtaaksi, mut eiks kirjoja voi säilyttää ihan hyvin keittiökaapeissa, vaatekaapeissa ja jääkaapissa?
 
Päi ja vää. Palasin nukkumaluukkuun, vedin oven perässäni kiinni ja avaan sen seuraavan kerran ehkä maanantaina. Joten julistan viikonlopun alkaneeksi.

Niin joo, taas matkan varrella oli kirjasto... ilmaiskorista mukaan lähti:
Aitmatovin kolmiosainen teossarja
Toni Morrisonin Jazz
Uris- Harmagedon
Grisham - Firma
ja sit lontooksi Fifty shades of grayn kaikki kolme osaa

Alkaa tila käydä ahtaaksi, mut eiks kirjoja voi säilyttää ihan hyvin keittiökaapeissa, vaatekaapeissa ja jääkaapissa?
Miks mua naurattaa ajatus susta lukemassa noita :D Voit lähettää mulle muutaman kirjan tänne, jos käy ahtaaks. Mulla on hyvää tilaa vielä muutamalle kirjalle, mun hyllystä löytyy vaan n. 150 kpl :rolleyes:
 
Päivää ketjuun :)ja mukavaa viikonloppua.
Ei oo tullu kesän jälkeen käytyä kirpputoreilla,joskus tekee hyviä löytöjä,joskus ei mitään.

Päiväunet ja kahveet nautittu :D:coffee:sekä omarjäätelöä,vitsit tuo jäätelö on hyvää. :p

2 tuntia viellä aikaa:unsure::X3:
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Mun pitäs mennä suihkuu. Mut ku mä en jaksa. Sit mun pitäis siivota mun vaatekaappi tuolta mun sängyltä pois ko etin huomisia vaatteita nii levitin kaikki sinne. :D

Ainii ja ehkä tänää pitäis pakataki suurinosa huomisista kamppeista jo valmiiks. Mut kahviaki vois keittää...
 
Mun pitäs mennä suihkuu. Mut ku mä en jaksa. Sit mun pitäis siivota mun vaatekaappi tuolta mun sängyltä pois ko etin huomisia vaatteita nii levitin kaikki sinne. :D

Ainii ja ehkä tänää pitäis pakataki suurinosa huomisista kamppeista jo valmiiks. Mut kahviaki vois keittää...
Mäkään en jaksa mennä suihkuun vaikka pitäis, mut kolmannet aamukahvit vois kyl keittää :D
 
Mun pitäs mennä suihkuu. Mut ku mä en jaksa. Sit mun pitäis siivota mun vaatekaappi tuolta mun sängyltä pois ko etin huomisia vaatteita nii levitin kaikki sinne. :D

Ainii ja ehkä tänää pitäis pakataki suurinosa huomisista kamppeista jo valmiiks. Mut kahviaki vois keittää...
Ensin kahvi :coffee: sit suihkuun ja kun olo on virkistynyt niin alkaa siivous ja kamppeiden pakkaaminen. (y)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä