Mä mietin eilen samaa että mihin se @krut on hävinnyt. Ehkä se nyt sitten otti ja lähti niinkuin monta kertaa aiemminkin yrittänyt....mutta toivottavasti ei kuitenkaan. Kyllä ketju yhen ruutiksen tarvii.
Sepä seJoku suomalainen musasarja? Hittimittari?
Taisi ehkä möksähtää tuossa joku aika sitten.Mä mietin eilen samaa että mihin se @krut on hävinnyt. Ehkä se nyt sitten otti ja lähti niinkuin monta kertaa aiemminkin yrittänyt....mutta toivottavasti ei kuitenkaan. Kyllä ketju yhen ruutiksen tarvii.
Peitto/viltti menee suoraan. Tai saa muruset yms pois riippuen missä vaiheessa tuo tehdään.Mitä kivaa tuossa on
Mitäs täällä on sit tapahtunut jos olis möksähtänyt?Taisi ehkä möksähtää tuossa joku aika sitten.
Tai sitten muuten vaan taukoilee.
Jotain "vääntöä" taksimatkoista.Mitäs täällä on sit tapahtunut jos olis möksähtänyt?
Jotain "vääntöä" taksimatkoista.
Noh rahojen tuhlaus "turhiin" juttuihin. Siis ihan sellasiin mitä nyt joillekin annetaan/myönnetään jonkun syyn takia.
Mitmit??
kaikesta sitä....
Se vetäs herneen nokkaan, kun mä käväsin taksilla hakemassa naapurikaupungista lauantaimakkaraa, käyttäen kotikaupunkini mulle myöntämää taksikorttia asiointi ja virkistysmatkoihin.
Mitmit??
kaikesta sitä....
Mömmö-sedälle olis ollut parempi nikki joku mömmis, mömmöis tms
En mä nyt toista teeRekkaa sä siitä ittelles nikki
Onhan se lauantaimakkarakin virkistystä,mieli virkeenä kun masussa hyvä olo...Se vetäs herneen nokkaan, kun mä käväsin taksilla hakemassa naapurikaupungista lauantaimakkaraa, käyttäen kotikaupunkini mulle myöntämää taksikorttia asiointi ja virkistysmatkoihin.
Mikset, mullakin niitä on n. 40En mä nyt toista tee
OkkePankaas tytöt tussit näytille
Ja lähinnä se on vaihtelua tylsään arkeen, kun käy naapurikaupungissa pyörähtämässä.Onhan se lauantaimakkarakin virkistystä,mieli virkeenä kun masussa hyvä olo...