Huomenta
Olipas viikonloppu. Ei tosiaa ehtiny kauheesti täällä pyörimään ja muutenkin oon viettäny pienoista "lomaa" puhelimesta. Yritin siis olla näpräämättä puhelinta ku mulla on seuraa ja kyllä mä aika hyvin siinä onnistuinkin
Kerrankin oikeesti näki leffanki, eikä sillee et puolet menee ohi, ku on nenä kiinni luurissa
Aa sinkkuilusta ollu puhe, en kauheen pitkälle jaskanu selailla taaksepäin. Mä oon ajatellu olevani ikisinkku, koska musta tuntuu, että mun vuorotyö tekee mun elämästä niin hektisen, etten mä tiiä olisko mulla aikaa ees. Toisaalta taas toisinaan ois jees ku ois joku jonka vieressä vois nukkua, vaikka ees silloin tällöin. Emmä tiiä.
Pisti silmään viesti poikien illoista ja auton rassaamisesta. Mun mielestä suhteessa molemmilla kuuluu olla tarpeeksi omaa vapaa-aikaa, mulla ainaki hajois pää jos joutuisin kattoo toista jatkuvasti, mutta jos esim. ois yhteisiä lapsia, niin silloin se ei voi mennä niin, että toinen saa kaikki menonsa ja harrastuksensa mennä ja toinen joutuu aina jäämää kotii niiden lasten kanssa.