No sitten hyväksyn paheksunnanEn siedä valkosipulia
No sitten hyväksyn paheksunnanEn siedä valkosipulia
Siten, et on kaveri jonka kanssa harrastaa seksiä enemmän tai vähemmän säännöllisesti, ja molemmille on selvää ettei suhde kehity parisuhteeksi eikä aseteta toislle sellaisia odotuksia. Omin sovittavissa saako harrastaa seksiä myös muiden kanssa.Miten tällaimen toimii?
Sori ruutis, mutta mää en kommentoinu sulle vittuillessani. Paheksuin vaan.Oikeesti se meni niin, että ruutis vidduili mömmölle tyhjänaikasesta taksimatkailusta, kirahvi vidduili ruutikselle vidduilusta, mömmö sano ruutista idiootiks kusipääks ja a2m tykkäs siitä.
mä en imppaa.kuka tulee imuroimaan..vapaaehtoisia??
PäivääHuomenta/ aamupäivää
Äkkiähän tuossa päivä eteenpäin meneeTiskit tiskattu...kuka tulee imuroimaan..vapaaehtoisia??
Sitte pitäs yrittää käydä tänää uudestaa kauppakierroksella ja ostamassa ne mitä eilen piti mutta ei löytynyt ja ostinkin vaan sen takin. Sitte ruokakauppa ja sitte pestä pyykkii ja sitte sais jo ollakin ilta.
Päivää ja aamumömmöt ja aamupala jo syöty,teetä hörpin.Päivää
Miksette ota kanoja?Kyl me meinataan sittenkin ottaa kisuja Niin tyhjältä tuntuu koti,kun ei ole kissakavereita pyörimässä.
Meidän porukoiden kissa kuoli tos vuosi pari sitten, ja nyt kesällä ottivat uuden kissan. Äiti ainakin on selvästi paljon tyytyväisempi ja päällepäin onnellisemman oloinen kun on kissa seurana. Aina ko soitellaan niin kuulen ekana pennun kuulumiset ja mitä se on leikkinyKyl me meinataan sittenkin ottaa kisuja Niin tyhjältä tuntuu koti,kun ei ole kissakavereita pyörimässä.
Kyl me meinataan sittenkin ottaa kisuja Niin tyhjältä tuntuu koti,kun ei ole kissakavereita pyörimässä.
No ei viitti kanoja ottaa kaupunki kämppään,kisut enemmän mun lemmekkejä. Kanat sopii soppakattilaan paremmin.Miksette ota kanoja?
Mää taidan suunnata pihalle paheksumaan ihmisiä paheksumisen ilosta
Kanat tuottais muniaNo ei viitti kanoja ottaa kaupunki kämppään,kisut enemmän mun lemmekkejä. Kanat sopii soppakattilaan paremmin.
Joo kyllä mekin tässä pari päivää ajateltiin,että ei enää kissoja,kun se menettäminen sitten tuntuu niin pahalta. Mutta kisut tuo niin paljon iloa elämään ja kun on ollu 11 vuotta kissoja,niin ei osaa enää ilman olla.Meidän porukoiden kissa kuoli tos vuosi pari sitten, ja nyt kesällä ottivat uuden kissan. Äiti ainakin on selvästi paljon tyytyväisempi ja päällepäin onnellisemman oloinen kun on kissa seurana. Aina ko soitellaan niin kuulen ekana pennun kuulumiset ja mitä se on leikkiny
Plääh,mä syön harvoin munia.. ja kissat on niin paljon söpömpiä ku kanat.Kanat tuottais munia
Kivasti teitte exanopille.Aikoinaan exanoppi mietti ja mietti jossain vaiheessa ottaako kissaa vai ei eikä osannut päättää. Joskus aiemmin ollut kaksi kissaa.
Ostettiin sitten synttärilahjaksi ja oli kovin mielissään.
Ei tarvinnut miettiä sitten enää
Ota possuy)No ei viitti kanoja ottaa kaupunki kämppään,kisut enemmän mun lemmekkejä. Kanat sopii soppakattilaan paremmin.