Tahtoo sydäntä.jaahas, pitäis ihan just mennä erottaan hirvi nahkastaan.
se on nyt rikki.Tahtoo sydäntä.
*hali*se on nyt rikki.
pasautitko sä sen tohjoksi.
Ihkuhan noita on ainakin joskus katsellut.Tekis mieli paljastella ens viikon Vain elämää jaksosta. Mut en viitti spoilaa jos joku halaa oottaa, mut mut mut. WOU!!
Mä en oo varmaan yhtään jaksoa kattonu sillo ku ne tuleeIhkuhan noita on ainakin joskus katsellut.
Mäkin olen kattonut jokaisen kauden tähän mennessä mutta jotenkin tämä kausi nyt jäänyt kattelematta.
On ollut niin vaikeaa näköjään avata telkkari siihen aikaan
En mäkään niitä aiemmempia aina välttämättä just silloin katellut kun ne tuli, joskus uusinnan, joskus netistä.Mä en oo varmaan yhtään jaksoa kattonu sillo ku ne tulee
Ennakkoon oon kattonu pari ja sitte pari jälkikäteen, ku mulla on toi ruutu+ telkkarissa lätkän takia
Mul on ihan jäätävästi virtaa, voisin lahjottaa jolleki vähän..
No joo auton korjaaminen veljen kanssa oli kyllä tuulettumista, vähän erinlaista touhua tähän tylsään arkeen ¨En mäkään niitä aiemmempia aina välttämättä just silloin katellut kun ne tuli, joskus uusinnan, joskus netistä.
Sä olit eilen "tuulettumassa", ehkä se antoi virtaa tai muuten vaan piristi tai sitten vointisi on jollain tavalla parempi
No joo auton korjaaminen veljen kanssa oli kyllä tuulettumista, vähän erinlaista touhua tähän tylsään arkeen ¨
Mul on kyl parempi olo, vähän, ehkä noi kunnolliset kunnolliset sikeet yöunet teki osansa Ja päänsärky unohtuu ku touhuu jotain ja toi geeli autto tohon kyljen kipuunki vähä
Ja ehkä mä kaikesta stressistä huolimatta vähän jo ootan iltaa.. Kiva nähä ihmisiä
Hiljaiseloa näköjään.Päivää Mitäs ketjuun ? Atm voi paremmin ?
Lounas syöty ja pitäis kohta lähtee kirjastoon.On sitten sitten 19.10- 1.11 kiinni.
Miksi et käytä silitysrautaaMut menin sitte märillä hiuksilla nukkuu nii nyt pitää mennä kastelee pää, et nää kurittomat kiehkurat joskus ojentuis.
Niin näkyy olevan aika hiljaista. Saahan sitä välillä nukkua pitempään.Hiljaiseloa näköjään.
Itse olen ollut vasta 2,5 tuntia hereillä
Ei aina passaa pitää meteliä.Hiljaiseloa näköjään.
Itse olen ollut vasta 2,5 tuntia hereillä
Koska omistan myös hiustenkuivaajan, muttei todellakaa eilen illalla jaksanu alkaa enää hiuksii alkaa kuivailee..Miksi et käytä silitysrautaa
Tänä aamuna katoin sen eilisen Anssi Kelan jakson ja nauroin katketakseni.Tekis mieli paljastella ens viikon Vain elämää jaksosta. Mut en viitti spoilaa jos joku halaa oottaa, mut mut mut. WOU!!
Saa joo, ehkä jotain univelkojakinNiin näkyy olevan aika hiljaista. Saahan sitä välillä nukkua pitempään.
Täytyy katella noita joskusTänä aamuna katoin sen eilisen Anssi Kelan jakson ja nauroin katketakseni.