Enkä huudaKuiteski huudat tänään vielä
Mitäs et itse huutanut vaikka sellaista kysyit, huusin sitten sun puolesta
Enkä huudaKuiteski huudat tänään vielä
En kerenny, ennekuin aloit kirkumaanEnkä huuda
Mitäs et itse huutanut vaikka sellaista kysyit, huusin sitten sun puolesta
Sittet saa suklaata kahvin kanssa ennen kuin ripustat ne. soo sooTossa ne on vielä mytyssä pyykkikorissa märkänä
Mä otankin turkinpippureita mielummin, kuin suklaataSittet saa suklaata kahvin kanssa ennen kuin ripustat ne. soo soo
No siitäkös riemu repeis Emmä taida.Mee paidati, yläosa paljaana
päiväkänni on aina kiva.Ei täällä saaressa pizzerioita ole. Kiva päivä känni.
Muista laittaa ne kuivuunkin siitäTossa ne on vielä mytyssä pyykkikorissa märkänä
Mikäs kriisi sitten tuleeEi mulla oo, enkä mä ois kehdannukaa Tuppukylän haittapuolia..
Nyt suihkuu ja sit tukka kuosii ja paniikki ja paniikki ja sit kai pitäis mennä. Takkikriisi selvitetty, mut nyt mul on paitakriisi
YritänMuista laittaa ne kuivuunkin siitä
En kerenny, ennekuin aloit kirkumaan
Joka jatkuu sitten yöhön astipäiväkänni on aina kiva.
Housukriisi?Mikäs kriisi sitten tulee
voipi olla, mut olutta on sen verran vähän et se menee tissuutteluun eikä kännäämiseksiJoka jatkuu sitten yöhön asti
Mee housuitta, ei sitä kukaa huomaaHousukriisi?
Niin ainaHousukriisi?
Höhöö, sanoo hessu hopokin
Eihän tuokaan pahasta olevoipi olla, mut olutta on sen verran vähän et se menee tissuutteluun eikä kännäämiseksi
Ei nyt joka päivä saunaa kun just eilen olinSaaa nähdä. Tekis mier mennä kallioille ottamaan aurinkoa. Kohta sauna lämpiään. Tervetuloa!
Mun ei pitäny tänään lähteä yhtikäs mihinkään, mut perkules kun tupakit loppuu niin joutuu kaupalla piipahtamaan.Eihän tuokaan pahasta ole
Aina voi hakea lisää
Noup. Ei oo ku yks vaihtoehto. ei tonne voi lähtee korkkareilla kopsutteleeNiin aina
Sitten kenkäkriisi
Eli sie meet kumisappaissaNoup. Ei oo ku yks vaihtoehto. ei tonne voi lähtee korkkareilla kopsuttelee