The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ihkuhan noita on ainakin joskus katsellut.
Mäkin olen kattonut jokaisen kauden tähän mennessä mutta jotenkin tämä kausi nyt jäänyt kattelematta.
On ollut niin vaikeaa näköjään avata telkkari siihen aikaan :D
Mä en oo varmaan yhtään jaksoa kattonu sillo ku ne tulee :D

Ennakkoon oon kattonu pari ja sitte pari jälkikäteen, ku mulla on toi ruutu+ telkkarissa lätkän takia :D

Mul on ihan jäätävästi virtaa, voisin lahjottaa jolleki vähän.. :ROFLMAO:
 
Mä en oo varmaan yhtään jaksoa kattonu sillo ku ne tulee :D

Ennakkoon oon kattonu pari ja sitte pari jälkikäteen, ku mulla on toi ruutu+ telkkarissa lätkän takia :D

Mul on ihan jäätävästi virtaa, voisin lahjottaa jolleki vähän.. :ROFLMAO:
En mäkään niitä aiemmempia aina välttämättä just silloin katellut kun ne tuli, joskus uusinnan, joskus netistä.

Sä olit eilen "tuulettumassa", ehkä se antoi virtaa tai muuten vaan piristi tai sitten vointisi on jollain tavalla parempi :)
 
En mäkään niitä aiemmempia aina välttämättä just silloin katellut kun ne tuli, joskus uusinnan, joskus netistä.

Sä olit eilen "tuulettumassa", ehkä se antoi virtaa tai muuten vaan piristi tai sitten vointisi on jollain tavalla parempi :)
No joo auton korjaaminen veljen kanssa oli kyllä tuulettumista, vähän erinlaista touhua tähän tylsään arkeen :)¨

Mul on kyl parempi olo, vähän, ehkä noi kunnolliset kunnolliset sikeet yöunet teki osansa :) Ja päänsärky unohtuu ku touhuu jotain ja toi geeli autto tohon kyljen kipuunki vähä :)

Ja ehkä mä kaikesta stressistä huolimatta vähän jo ootan iltaa.. Kiva nähä ihmisiä :D
 
  • Tykkää
Reactions: famipala ja Kais
Päivää:) Mitäs ketjuun ? Atm voi paremmin ?
Lounas syöty ja pitäis kohta lähtee kirjastoon.On sitten sitten 19.10- 1.11 kiinni.
 
No joo auton korjaaminen veljen kanssa oli kyllä tuulettumista, vähän erinlaista touhua tähän tylsään arkeen :)¨

Mul on kyl parempi olo, vähän, ehkä noi kunnolliset kunnolliset sikeet yöunet teki osansa :) Ja päänsärky unohtuu ku touhuu jotain ja toi geeli autto tohon kyljen kipuunki vähä :)

Ja ehkä mä kaikesta stressistä huolimatta vähän jo ootan iltaa.. Kiva nähä ihmisiä :D
(y)
 
*pölähtää paikalle ja kurkistelee sormien välistä menoa*

Kukkuu :)!

Aurinkoista lördagia vaan kaikille yhdessä ja erikseen :) - on niin ihuna keli tuolla ulkona, hirvimettäläisilläkin todella upeat puitteet kaatojen tekemiseen ja jos vaikka ei tänään onnistuisikaan, niin mikäs on ollessa ja happeillessa jumalattoman hienojen värisävyjen keskellä ja metsän syleilyssä hyvässä porukassa :)

Just kurvasin ihmisten ilmoilta kotio tirpanan kanssa, esikoinen oli saanut viettää laatuaikaa eli näemmä on putsannut kajareita kiitettävästi ja pelanut kiintiönsä tältä erää täyteen :D, keskimmäinen viihtyy yökyläpaikassaan mainoisti - arvuuttelee vielä tilannetta, että voipi ehkä jäädä toiseksikin yöksi...No, kuulostellaan :)

Aina on jotenkin kiva liikkua ihmisten keskuudessa ja vain olla siinä rytmissä ja menossa mukana :). Ihan ei mennyt reissu putkeen ja on hiukan semmonen plääh, pjaisko minä- fiilis menossa mutta se kohentuu tässä, kun laitan vain asiat taas kohti oikeeta perspektiiviä - ei tää niin vakavaa kuitenkaan ole vaikka havaittavissa onkin nyt astetta vakavampaa paniikin ainesta :D... No, asiat järjestyvät just niin kuin niiden pitääkin :)

Nauti lauantaipäivästäsi :)

 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä