mun tietääkseni ämpärin paikka on siellä kaivossa.Ämpäri
mun tietääkseni ämpärin paikka on siellä kaivossa.Ämpäri
Junnu sen tiesi: mies kun tulee tiettyyn ikään niin ei sillä pelaa mikäännyyh, mulla ei ole enää mitä seisottaa
kohta oon saanu myytyä kaikki ylim. osatki veks
kyljäkeluita ei mielellään teippailla ettei tule vettä keuhkoon. kokemusta on ja paljon.Toivotaan näin.
Ja jos olis esim jotain hiusmurtumaa kylkiluussa tms niin mitäs sille vois tehdä? Jotain teippausta?
Miltä tuntuu jos on vettä keuhkossa?kyljäkeluita ei mielellään teippailla ettei tule vettä keuhkoon. kokemusta on ja paljon.
Eikös teillä jo ole se tapaamissopimus? Jos ei tuo ihmiskunnan peräkaasu sitä noudata niin ei tartte poikaa saadaKyllä se on melkein hypättävä, ei mun energia ja jaksaminen riitä kaikkiin asioihin mitä on päällänsä
Ämpäri ei oo vastannu mun yhteydenottoon millään tavalla enkä tiiä miten lapsen ois tarkoitus palautua sunnuntaina kotiin vai meinaako se taas kaapata poikasen, ilmotanko tarhaan ettei lasta saa antaa sille ollenkaan, oon peeaa, nyt alkaa koeviikko, tarhan vaihtoa pitäis miettiä ja ens jaksoonkin tarttis valita kurssit, joille osallistun.
murtuneista luista enemmänkin kokemusta mutta kerran sitä vettäkin oli keuhkossa. tuntuu ettei ilma riitä vaikka kuin haukkoo ilmaa ja särkee pirullisesti varsinki sisäänhengittäessä, särky saatto tulla kylläkin murtuneista luista.Miltä tuntuu jos on vettä keuhkossa?
(onnekis mun keuhkot kuulostivat normaaleilta, tuotakin kun jo ehdin pelätä)
en oo saanu vasta kuin lupauksenJunnu sen tiesi: mies kun tulee tiettyyn ikään niin ei sillä pelaa mikään
Ei vaan. Kun kerran sait jo korvaukset niin kohtapuoliin alkaa olla ostajan markkinat, saat kevääksi uuden
Tuntui siis ihan samalta kuin mulla. Mut kai se lääkäri kuuli oikein eikä mulla ole vettä vaan johtuu lihasjumeista. Hitto kun ei noista nykyään kanssa yhtään tiedä, osaavatko oikeasti vai arvailevatko vaan.murtuneista luista enemmänkin kokemusta mutta kerran sitä vettäkin oli keuhkossa. tuntuu ettei ilma riitä vaikka kuin haukkoo ilmaa ja särkee pirullisesti varsinki sisäänhengittäessä, särky saatto tulla kylläkin murtuneista luista.
Meneekö sitten niin että paranevat itsekseen?kyljäkeluita ei mielellään teippailla ettei tule vettä keuhkoon. kokemusta on ja paljon.
menee juu. ei saa riehua eikä venytellä pitkiä liikkeitä.Meneekö sitten niin että paranevat itsekseen?
Ihan liikaa on kyllä kaikkea mitä ämpäri aiheuttaaKyllä se on melkein hypättävä, ei mun energia ja jaksaminen riitä kaikkiin asioihin mitä on päällänsä
Ämpäri ei oo vastannu mun yhteydenottoon millään tavalla enkä tiiä miten lapsen ois tarkoitus palautua sunnuntaina kotiin vai meinaako se taas kaapata poikasen, ilmotanko tarhaan ettei lasta saa antaa sille ollenkaan, oon peeaa, nyt alkaa koeviikko, tarhan vaihtoa pitäis miettiä ja ens jaksoonkin tarttis valita kurssit, joille osallistun.
On, ja tiedän ettei lasta oo pakko antaa, mut vituttaa jo valmiiks se sota mikä siitä(kin) sitten tulee.Eikös teillä jo ole se tapaamissopimus? Jos ei tuo ihmiskunnan peräkaasu sitä noudata niin ei tartte poikaa saada
Ämpäri vois periaatteessa haastaa vaikka oikeuteen näkemisen estämisestä.elä anna poikasta ämpärille ennenkuin se lopettaa tuon rassautumisen
Mikset laittaisi?en oo saanu vasta kuin lupauksen
vähän tuntuu että en taida laittaa uutta tilalle
Joko strippaliina on rauhottunut vai häslääkö vielä teidän lapsen tapaamisista?On, ja tiedän ettei lasta oo pakko antaa, mut vituttaa jo valmiiks se sota mikä siitä(kin) sitten tulee.
Viimeks ko oltiin jutulla ja koitin sille selittää, ettei se voi yksinään päättää pitävänsä poikaa siellä viikon putkeen multa kysymättä ja jälleen kerran muistuttaa miks sen lapsen hoitpäiviä pyydettiin tarhasta pidentämään, niin sain huudot ja haukut kun koitan estää niiden tapaamisia enkä ajattele lastani yhtään. Laitoin viestiä perään et ei mul oo rahaa lähtee hakemaan poikaa sunnuntaina tampereelta (kiitos maksamattomien elatusmaksujen), et sen tarttis poika tänne tuoda, niin ei oo kuulunu mitään. N. 100% todennäköisyydellä se ei oo viittiny kuluttaa ainoota aivosolun kaltaista paskalimakikkarettansa ajattelemiseen, että sen oikeesti pitäis palauttaa se lapsi.
En mä tiedä mitä ne keskenään suunnittelee, mutta onpahan ainakin lopettanu mun pommittamisen.Joko strippaliina on rauhottunut vai häslääkö vielä teidän lapsen tapaamisista?
Sama diagnoosi ainaki ku sulla. Mut ei se vaivautunu ees kuuntelee keuhkoja tai mitää. Totes suorilta et johtuu tosta sun selästä nää kivut. Syö viikko Buranaa ja laita kylmää nii pitäs parantuu.Toivottavasti saat yhtä hyviä lääkkeitä kuin mä. Se ihana tunne kun huomaa kivun hissukseen katoavan...
Ämpärin muijahan on siis strippari. Tai se tais kyl mutama viikko sit lopettaa siellä työpaikassansa, mutta anyhow. Voin laittaa sulle yksärinä screenshotteja sen firman nettisivuilta, kävin vittuillakseni kaappaamassa pari kuvaa varmuuden vuoks todistusaineistoks
kävin vittuillakseni kaappaamassa pari kuvaa varmuuden vuoks todistusaineistoks
Ei mitään relaksantteja antanut? Onko sulla ennestään niitä? Jos, niin syö nekin!Sama diagnoosi ainaki ku sulla. Mut ei se vaivautunu ees kuuntelee keuhkoja tai mitää. Totes suorilta et johtuu tosta sun selästä nää kivut. Syö viikko Buranaa ja laita kylmää nii pitäs parantuu.
Eikös se jo poksahda kohta?En mä tiedä mitä ne keskenään suunnittelee, mutta onpahan ainakin lopettanu mun pommittamisen.
mene kiropraktikolle, se laittaa kylkiluun paikalleen vartissa eikä mene kauaa kun särky on pois.Sama diagnoosi ainaki ku sulla. Mut ei se vaivautunu ees kuuntelee keuhkoja tai mitää. Totes suorilta et johtuu tosta sun selästä nää kivut. Syö viikko Buranaa ja laita kylmää nii pitäs parantuu.
tuntuu ettei oikein enää nappaa toi mopoiluMikset laittaisi?
Ja mikä on giksu? Joku mopo/skootteri tms?
Sama diagnoosi ainaki ku sulla. Mut ei se vaivautunu ees kuuntelee keuhkoja tai mitää. Totes suorilta et johtuu tosta sun selästä nää kivut. Syö viikko Buranaa ja laita kylmää nii pitäs parantuu.