Ei, kun mulla on niin hienosti varusteltu auto että on edessäkinolisko ollu takana
Emmä kyllä aatellu nukkua, enkä kyllä kykeniskää, ku maatessa on huono olla ja istuessa ja seistessä. Pitää olla sellases etukenos et on ees vähä parempi.Laita kello soimaan ettet myöhästy
Herätyskello netissä
On joo mutta kilometrejä vähänpoikkeus vahvistaa säännön
ja onhan sulla jo ikääkin sillä kulkineella
Joko olet reenannut alastuloa, kausi alkaa kohtaReilu tunti nii pääsee sin lääkärii.
Joo oon yrittäny mitä toi selkä on antanu myöden. Tosin mä tuun laudalla en suksilla alasJoko olet reenannut alastuloa, kausi alkaa kohta
Joo, eipä sitä edessä ole kun tarkemmin miettiieessä sitä tuikkua ei tarvita eikä vaadita joten huomautus on annettu takaperän takia
Emmä kyllä aatellu nukkua, enkä kyllä kykeniskää, ku maatessa on huono olla ja istuessa ja seistessä. Pitää olla sellases etukenos et on ees vähä parempi.
vielä ko vähän aikaa palstailet niin oot täysin oppinut automonttööriJoo, eipä sitä edessä ole kun tarkemmin miettii
Opin pikkuhiljaa
No tuntuu menevän pahemmaksi. Mut ny oottelen jo lääkäriä nii eiköhä ala selvii
Onpa hankalaa.
et muuten hyppää.Miten jaksaaki vastustaa. En jaksa. Olispa jo loma. Hyppään kaivoon saatana.
Toivottavasti saat yhtä hyviä lääkkeitä kuin mä. Se ihana tunne kun huomaa kivun hissukseen katoavan...No tuntuu menevän pahemmaksi. Mut ny oottelen jo lääkäriä nii eiköhä ala selvii
Joovielä ko vähän aikaa palstailet niin oot täysin oppinut automonttööri
Miten jaksaaki vastustaa. En jaksa. Olispa jo loma. Hyppään kaivoon saatana.
Kyllä se on melkein hypättävä, ei mun energia ja jaksaminen riitä kaikkiin asioihin mitä on päällänsäet muuten hyppää.
Toivotaan näin.No tuntuu menevän pahemmaksi. Mut ny oottelen jo lääkäriä nii eiköhä ala selvii
nyyh, mulla ei ole enää mitä seisottaaTänä aamuna pääsin osalliseksi kestoseisokkia
Pistin siis giksun talviunille
elä anna poikasta ämpärille ennenkuin se lopettaa tuon rassautumisenKyllä se on melkein hypättävä, ei mun energia ja jaksaminen riitä kaikkiin asioihin mitä on päällänsä
Ämpäri ei oo vastannu mun yhteydenottoon millään tavalla enkä tiiä miten lapsen ois tarkoitus palautua sunnuntaina kotiin vai meinaako se taas kaapata poikasen, ilmotanko tarhaan ettei lasta saa antaa sille ollenkaan, oon peeaa, nyt alkaa koeviikko, tarhan vaihtoa pitäis miettiä ja ens jaksoonkin tarttis valita kurssit, joille osallistun.