Sori, mutta mua ei pahemmin Johannan jutut kiinnosta
Tai hiusmurtuma rintalastassa tmv. Voi hyvin olla mahdollista ja just yskimisisestä voi tulla.Murtunut kylkiluu tjsp
Eikös kylkiluu voi murtua tai jotain jos kovasti yskii?
Jotain tuollaistakin vois olla.Tai hiusmurtuma rintalastassa tmv. Voi hyvin olla mahdollista ja just yskimisisestä voi tulla.
Mulla on kuulemma (no niin se kiropraktikkokin toki väitti) fasettilukko rintarangassa ja sen takia tulehtuneita lihaksia sekä selässä että rinnan puolella.Tai hiusmurtuma rintalastassa tmv. Voi hyvin olla mahdollista ja just yskimisisestä voi tulla.
No on kyl perseestä :/ Kaikki tollaset mihin ei löydy syytä nii on perseestä.Mulla on kuulemma (no niin se kiropraktikkokin toki väitti) fasettilukko rintarangassa ja sen takia tulehtuneita lihaksia sekä selässä että rinnan puolella.
Diagnoosi siis selkeä ja kahdelta taholta sama, mutta kukaan ei osaa kertoa MISTÄ se tuli ja mitä siis pitää olla tekemättä tai tehdä, jottei se tulisi uudestaan.
Syvältä.
Auttaakos toiMulla on kuulemma (no niin se kiropraktikkokin toki väitti) fasettilukko rintarangassa ja sen takia tulehtuneita lihaksia sekä selässä että rinnan puolella.
Diagnoosi siis selkeä ja kahdelta taholta sama, mutta kukaan ei osaa kertoa MISTÄ se tuli ja mitä siis pitää olla tekemättä tai tehdä, jottei se tulisi uudestaan.
Syvältä.
Kylläpä sie ny oot kärsimätön tapausJoko kello vois olla sen lääkärin verran. Mä jaksais odottaa enää.
No on kyl perseestä :/ Kaikki tollaset mihin ei löydy syytä nii on perseestä.
No mä oonki. Vihaan jumittaa kotona, kun aika ei kulu millään. Siks yritin siellä töissäki olla väkisin et aika olis kulunu nopeempaa..Kylläpä sie ny oot kärsimätön tapaus
No periaatteessa joo.Kaikkeen löytyy syy, ennemmin tai myöhemmin
Ainakin menen ja ostan pari tennispalloa. Yritin vastaavaa jo vaahtorullalla mut eipä kuulunut naksuntaa.
Mulle kelpaisi se ennemmin. Tai ainakin HETI.Kaikkeen löytyy syy, ennemmin tai myöhemmin
Millä täytteillä?Tilasin pizzan
sullahan on voorti joten leima on itsestään selvyysNyt täytyy lähteä katsoon tuleeko autoon korjattavaa vai ei
Vähän aikaa sittenhän oli myös konepellin alla vikaasullahan on voorti joten leima on itsestään selvyys
voorteissahan lukee konepellissä että "älä avaa turhaan tätä koska vika EI VOI olla täällä"
olisko ollu takanaEipä autosta sanottu muuta kuin etukilven toinen lamppu palanut
Lahjakorttikin tuohon oli niin ei mennyt kuin päästömittauksesta maksu
poikkeus vahvistaa säännönVähän aikaa sittenhän oli myös konepellin alla vikaa
Viime vuonna piti korjauttaa jarruja.