En pysty. Raivostuttaa sisälukutaidon puute ja muu ****mielisyys.Laita liesi pienemmälle.
En pysty. Raivostuttaa sisälukutaidon puute ja muu ****mielisyys.Laita liesi pienemmälle.
Ajoittain täällä on tosi hiljaistaMiten täällä on ihan hiljasta aina kun piipahdan
HöhAjoittain täällä on tosi hiljaista
Täällä tuntuu olevan aina nykyisin.Miten täällä on ihan hiljasta aina kun piipahdan
Kuolleita ollaan
Joo ja mun tarvii kans ruvete pukee päälle ja painua pihalle pian.Täällä tuntuu olevan aina nykyisin.
lievää muutosvastarintaa taas havaittavissaJoo ja mun tarvii kans ruvete pukee päälle ja painua pihalle pian.
Kävin älyllisii puhelimiakin kattelee ja voi jessus että ne on kamalia....mutta näyttäis siltä että se on nyt pakko hankkia.Ja läppärikin on nykysin ihan paska ei meinaa aueta enää
Jeps mutta nyt näyttäis siltä että se on pakko...monestakin syystä.Tosin ei mulle kelvannu mikäänlievää muutosvastarintaa taas havaittavissa
Henkisesti? Itestä ainaki tuntuu siltä ajoittainEn oo
Joo ja mun tarvii kans ruvete pukee päälle ja painua pihalle pian.
Kävin älyllisii puhelimiakin kattelee ja voi jessus että ne on kamalia....mutta näyttäis siltä että se on nyt pakko hankkia.Ja läppärikin on nykysin ihan paska ei meinaa aueta enää
Voi juma sinnuu Myttynen . Hyvä ettei kahvit ollut näppiksellä.Missäpä törmäsitte?
Mää en ois oikein halunnu älypuhelinta eka. Sit tein sen virheen et ostin nokian, ja sehän vaan vahvisti ajatusta niitten surkeudesta.Jeps mutta nyt näyttäis siltä että se on pakko...monestakin syystä.Tosin ei mulle kelvannu mikään
Ei ehdi heti töiden jälkeen palstalle. Yritän parantaa tapani .Ajoittain täällä on tosi hiljaista
Yritä kovemminEi ehdi heti töiden jälkeen palstalle. Yritän parantaa tapani .
Pakkohan se onYritä kovemmin
Silti joka aamu valitat "taas heräsin "En oo
NihSilti joka aamu valitat "taas heräsin "
Ja huuda perään että terveisiä isoäidiltäMää en ois oikein halunnu älypuhelinta eka. Sit tein sen virheen et ostin nokian, ja sehän vaan vahvisti ajatusta niitten surkeudesta.
Nyt on iphone ja tää on ollu ihan kiva, mut seuraavaksi ajattelin et jos samsung. Ja hyvin oon tottunu. Eli niin kuin ystäväni mummolla oli tapana sanoa;
Rohkeasti rohkeasti, käsi pimppaan vaan!
Mullakin vastusti vielä parisen vuotta sitten älyluurit.Jeps mutta nyt näyttäis siltä että se on pakko...monestakin syystä.Tosin ei mulle kelvannu mikään