Ai puhelinkauppiaan perään? Voishan sitä vaikkaJa huuda perään että terveisiä isoäidiltä
Ai puhelinkauppiaan perään? Voishan sitä vaikkaJa huuda perään että terveisiä isoäidiltä
Saat ihan itse valita huudatko kauppiaan vai käden peräänAi puhelinkauppiaan perään? Voishan sitä vaikka
Mullakin oli hetken nokia ja hyi.Mää en ois oikein halunnu älypuhelinta eka. Sit tein sen virheen et ostin nokian, ja sehän vaan vahvisti ajatusta niitten surkeudesta.
Nyt on iphone ja tää on ollu ihan kiva, mut seuraavaksi ajattelin et jos samsung. Ja hyvin oon tottunu. Eli niin kuin ystäväni mummolla oli tapana sanoa;
Rohkeasti rohkeasti, käsi pimppaan vaan!
Mää en enää kaipaa. Vaikka oonki suurluddiitti nro 1, olin varmaan 35 ku hankin ees ekan tietokoneen. Ja tähän se sit johti, nyt voi vaan miettiä et kannattikoMullakin vastusti vielä parisen vuotta sitten älyluurit.
Toisinaan "kaipaa" niitä vanhoja.
Ne oli vaan niin söpön pieniäMää en enää kaipaa. Vaikka oonki suurluddiitti nro 1, olin varmaan 35 ku hankin ees ekan tietokoneen. Ja tähän se sit johti, nyt voi vaan miettiä et kannattiko
Sitten on vielä Sonya, LG:tä yms. Tosin en tiedä millasia nuo ovat käyttää.Samsung on ihan kelpo älyluuri. iPhone myös. Nokiat kierrän kaukaa .
Sony on ihan ok myös. LG:stä ei ole kokemusta.Sitten on vielä Sonya, LG:tä yms. Tosin en tiedä millasia nuo ovat käyttää.
Mun eka puhelin oli oranssi lankapuhelin. Söpö kyllä, pieni ei niinkäänNe oli vaan niin söpön pieniä
Mun eka puhelin oliMun eka puhelin oli oranssi lankapuhelin. Söpö kyllä, pieni ei niinkään
Aivan huikean hieno ilma oli tänäänkin .Tuleekohan pakkasyö, taivas on ainakin nyt kirkas ja +4.
Tänä aamuna oli autonikkunat pienessä jäässä.
Voisivat vähän miettiä mitä myyvätmulla on vähä-älypuhelin. ainakin se tottelee mua melko huonosti.
Käyttäjässä ei tietenkää oo mitään vikaa, eikumulla on vähä-älypuhelin. ainakin se tottelee mua melko huonosti.
Se on iDDMun puhelimessa on varmaan joku iDemoni, ku nytki se raahas mut palstalle vaikka oikeesti haluisin kirjottaa
Pitäs varmaan käyttää tää manaajallaSe on iDD
Oli kylläAivan huikean hieno ilma oli tänäänkin .
Ei mullakaan, kolmas jo kahden vuoden sisällämulla ei ole ollut muita älyluureja ko vaan aifouneja
Kehtaako kysyä miksiEi mullakaan, kolmas jo kahden vuoden sisällä