Semmoista päivää ei ole eikä tule, että en uskaltaisi sinua halata.Aws, joku uskaltaa halia tämmöstä mörrimöykkyä
Huono päivä ja kaikki ärsyttää, mutta eiköhän se tästä taas.
Jos et halaustani huoli niin se on ihan eri asia.
Semmoista päivää ei ole eikä tule, että en uskaltaisi sinua halata.Aws, joku uskaltaa halia tämmöstä mörrimöykkyä
Huono päivä ja kaikki ärsyttää, mutta eiköhän se tästä taas.
En minä tiedä, ei varmaan mitään mutta se nyt vaan on tuon ohjelman nimimitä retroa on -90 luvussa, sehän oli ihan äsken.
Ei haittaa: paljon mielummin suvakki ko vajakki. Toi on viihdyttävä ketju Kukaan ei vastannu mun kysymyksiin mitenkään.haukkuvat meidän maskottia suvakiksi
Mitään en tunnusta
*squeezerunts*Semmoista päivää ei ole eikä tule, että en uskaltaisi sinua halata.
Jos et halaustani huoli niin se on ihan eri asia.
Illan ratoksi länkkäriArskaa luvassa niin kivaa tuvassa. Arska on miehistä miehisin, joten suhtaudu hommaan kuin arvaatkin. Ei päihitä TexWilleriä vaikka näyttelee gauheeta killeriä.
Olis gauheeta luulla ja puhua jos Terminaattori olis vaan huhua.
Hieman ovelaasain vakuutuskorvauksen lisäksi vielä 700€ niistä mopon osista joita varas ei hoksannu!
Ootpas ihana sinäkin - herkkä, suuresti tunteva mies (enkä nyt ota vastaan vastaväitteitä).Ero on siinä, että sinä olet ihana mutta minä en.
En pysty lapsilleni selittämään masennusta, satoja jallupulloja tai sitä, että äitinne ei enää tykkää minusta. En edes kirjeellä vaikka olisin kuinka sanaseppo.
Tuisäisäi Myttynen maa friiiend *otan korvistas kiinni ja pussaan poskilles* - muikeeta perjantaita hyvinkin *pörrötän pääkköstäs ja kutitan kainalostas*Moi vaan kaikki ja hauskaa perjantaita
Mun musamaikkani muuten oikeesti ja tosissaan veti herneet nenuun tosta Bät&Ryydistätaidan pitää omat retroilut tässä ketjussa.
Mä en edes viitti vilkaista elokuvatuksia joissa räiskitään iham perkeleellisesti, mutta ei osuta edes omiin varpaisiin. tjeu steven seagal.Illan ratoksi länkkäri
Vain he joita rakastan voivat minua satuttaa.Ootpas ihana sinäkin - herkkä, suuresti tunteva mies (enkä nyt ota vastaan vastaväitteitä).
...eikä kait sitä mennyttä tarvitse sen kummemmin selittelemään lähteä, mutta voisihan se hyvää tehdä sinullekin jäsentää paperille kaikki ne ajatukset ja tuntemukset silloin ja varsinkin nyt, että miltä sinusta tuntuu juuri nyt, että kaipaat ja ikävöit lapsiasi . Hyvähän se on "ääneen" sanoa, ehkä voi hiuksen hienosti helpottaakin *halaaruttaan uudestaan*...itsehän toki voit päättää kirjoittamisen jälkeen, että lähetätkö kirjeet eteenpäin vai et.
Ei voi koskaan tietää mitä yhteydenotto poikii ellei sitä kokeile. Positiivisesti yllättymisen mahdollisuuskin kun on olemassa .
Voi tulla lättyy jos halaileeAws, joku uskaltaa halia tämmöstä mörrimöykkyä
Näinhän se on, että he jotka pääsevät sisälle sydämeen myös voivat ne kipeimmätkin tunteet herättää. Mutta sitähän se rakkaus on, siinä jyllää ne kaikki tunteiden vuoristoradat nousuineen ja putouksineen - ja kaiken jälkeen jää kuitenkin jäljelle se rakkaus <3Vain he joita rakastan voivat minua satuttaa.
Muissa tapauksissa olen harvinaisen välinpitämätön.