The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mikähän mua nyt riivaa? Siis juu, menkat alkavat ensi viikolla ja ihn normaalistikin olen hieman herkkä näihin aikoihin mut nyt tää äityy vähän turhan paljon vetistelyksi.

Eilisiltana tirautin ajatellessani nyyhkyleffoja ja nyt sit joku otsikko jossain kuusivuotiaan poikansa menettäneistä vanhemmista ja taas kaivataan nokkarättiä. :cry: Byää!
 
Mikähän mua nyt riivaa? Siis juu, menkat alkavat ensi viikolla ja ihn normaalistikin olen hieman herkkä näihin aikoihin mut nyt tää äityy vähän turhan paljon vetistelyksi.

Eilisiltana tirautin ajatellessani nyyhkyleffoja ja nyt sit joku otsikko jossain kuusivuotiaan poikansa menettäneistä vanhemmista ja taas kaivataan nokkarättiä. :cry: Byää!
no nyt ei ole itku kovinkaan lujassa
 
Mikähän mua nyt riivaa? Siis juu, menkat alkavat ensi viikolla ja ihn normaalistikin olen hieman herkkä näihin aikoihin mut nyt tää äityy vähän turhan paljon vetistelyksi.

Eilisiltana tirautin ajatellessani nyyhkyleffoja ja nyt sit joku otsikko jossain kuusivuotiaan poikansa menettäneistä vanhemmista ja taas kaivataan nokkarättiä. :cry: Byää!
Pitäiskö tehdä varmuudeksi testi :whistle: :D
 
*lähtee katsomaan peilistä omia silmäpussejaan* :D

Suihku virkisti :)

Mutta se ei kun varpaasta "vetää suonta", argh :confused:
Monesti on suihkun jälkeen noin tai jos "venyttelee" jalkojaan esim yöllä/aamulla tai muulloinkin.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä