ei hajuttomia kynttilöitä ole olemassakaanOstaa hajuttomia,pöh itelles vaan.
tai on, ne ledit
ei hajuttomia kynttilöitä ole olemassakaanOstaa hajuttomia,pöh itelles vaan.
Korjasin vähän ja sama juttu.Mä olen niin hullu, että uskon lauluihin. En toki kaikkiin. Mutta osa niistä vois olla vähän kuin minulle tehty ja monet olisin itse voinut tehdä jos osaisin.
Osta tuollainen: Järviroihut 2 Kpl TarjousOstaa hajuttomia,pöh itelles vaan.
Pitäs olla: Oikein asetettuna kynttilä ei savuta, on hajutonei hajuttomia kynttilöitä ole olemassakaan
tai on, ne ledit
No vähemmän hajullisia sitten.ei hajuttomia kynttilöitä ole olemassakaan
tai on, ne ledit
Ny on lajitoveri pahasti väärässä.ei hajuttomia kynttilöitä ole olemassakaan
tai on, ne ledit
Mä just hetki sitten vein lapset isälleen.Js sitä sit lähtisi hakemaan lapsosia. Ainakin yksi ekstra-tyttö on tulossa yökylään, vilinää tiedossa siis ihan koko illaksi.
Mulla on suuri ikävä mun lapsiani.Mä just hetki sitten vein lapset isälleen.
*halaan*Mulla on suuri ikävä mun lapsiani.
Jos olisin tienny mitä ero tarkoittaa, niin en olis jättäny sen selittämistä lapsille vain ex- rouvakultani varaan. Nyt olen vain äijä joka häipyi.
Vi*** per**le te- toimisto
Tuuli käy mutta ei mitenkään kovin kamalasti. Aurinko paistellut koko päivän ja +15 näyttää nyt olovan lämpötila.Murmelit ihanaiset mussukaiset - se on perjantai ja viikonloppu edessä ! Ei muuta kuin relax- vaihde silmään, villasukat jalkaan viipottamaan ja pöwwö valtoimeksi valumaan päivän nuttura- annoksesta ja muzacit kohdilleen niin - aika saa pysähtyä ja elämä maistua kaksinverroin maukkaammalta !...tosin se maistuu ihan muutoinkin jo niin mainion makealta että hyvä tässä vain on olla
Katellaan ja kuulostellaan jänskäpänskätellen, että yltääkö myrskytuulet näillekin kulmille...no niin tai näin, torpassa on jo kaksi pientä pyöriäistä menossansa ja vemputtamassa - vellokset ovat valmistautumassa tahoillansa biletysillanviettoon ja tässä saa meikäläinenkin olla tärinöissä mukana mm. kampaus- ja tyylivastaavana ...
...eli säpinät ja tunnelmat ovat kohdillansa, toivottavasti myös sunkin elo enemmän kuin mallillansa <3 - mukavaa perjantain jatkoa Sulle !
Niinhän olet täällä kirjoittanut. Voithan aina välillä ottaa yhteyttä lapsiin vaikka oletkin kyllä sanonut joskus niin tehneesi mutta ei ole tullut mitään takaisinMulla on suuri ikävä mun lapsiani.
Jos olisin tienny mitä ero tarkoittaa, niin en olis jättäny sen selittämistä lapsille vain ex- rouvakultani varaan. Nyt olen vain äijä joka häipyi.
Täälläkin on tuuli tuivertanut mutta ihan maltillisesti, noi vaahteran lehdet vaan ovat aivan ihania, kun lentelevät tuulen mukana leikitellen <3...Ja joo, ihanan lämmintä on - hyvät ulkoilukelit siis .Tuuli käy mutta ei mitenkään kovin kamalasti. Aurinko paistellut koko päivän ja +15 näyttää nyt olovan lämpötila.
Kuudelta alkaakin taas voicen retroperjantai
Mukavaa viikonlopunalkua sinne
Nettiradiovoiskohan tuon retroperjantain saada kuulumaan koneen kautta ?
Voi - menet Voice.fi- sivuille ja sieltä etsit oikeesta yläkulmasta nettiradion ja voila - retroilut ovat korvien ulottuvissavoiskohan tuon retroperjantain saada kuulumaan koneen kautta ?
Ero on siinä, että sinä olet ihana mutta minä en.*halaan*
..ei kait tuo ole vieläkään myöhäistä, oman puolesi kertominen asiasta - kirje on vieläkin hieno ja arvostettu tapa kertoa omia tuntojaan ja ajatuksiaan . Joten - ei sun tarvii olla "äijä joka häipyi" vaan voit olla isä, joka kertoi .
'90-luvun diskobiiseistä