The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Murmelit ihanaiset mussukaiset - se on perjantai ja viikonloppu edessä :)! Ei muuta kuin relax- vaihde silmään, villasukat jalkaan viipottamaan ja pöwwö valtoimeksi valumaan päivän nuttura- annoksesta ja muzacit kohdilleen niin - aika saa pysähtyä ja elämä maistua kaksinverroin maukkaammalta :)!...tosin se maistuu ihan muutoinkin jo niin mainion makealta että hyvä tässä vain on olla :)

Katellaan ja kuulostellaan jänskäpänskätellen, että yltääkö myrskytuulet näillekin kulmille...no niin tai näin, torpassa on jo kaksi pientä pyöriäistä menossansa ja vemputtamassa - vellokset ovat valmistautumassa tahoillansa biletysillanviettoon ja tässä saa meikäläinenkin olla tärinöissä mukana mm. kampaus- ja tyylivastaavana :D...


...eli säpinät ja tunnelmat ovat kohdillansa, toivottavasti myös sunkin elo enemmän kuin mallillansa :) <3 - mukavaa perjantain jatkoa Sulle :)!
 
Mulla on suuri ikävä mun lapsiani.

Jos olisin tienny mitä ero tarkoittaa, niin en olis jättäny sen selittämistä lapsille vain ex- rouvakultani varaan. Nyt olen vain äijä joka häipyi.
*halaan*

..ei kait tuo ole vieläkään myöhäistä, oman puolesi kertominen asiasta - kirje on vieläkin hieno ja arvostettu tapa kertoa omia tuntojaan ja ajatuksiaan :). Joten - ei sun tarvii olla "äijä joka häipyi" vaan voit olla isä, joka kertoi :).
 
Päivää / iltaa. Hyvää viikonloppua. Lääkäri soitti ja tissit on kunnossa, ei mitään huolestuttavaa löytynyt. :)

Käytiin isännän ja kaverin kanssa ostamassa siskolle ja siskonlapsille kääpiöhamsteri. :D Kyllä oli iloista porukkaa. :ROFLMAO:

Sitten päivän valitusta ja marinaa. Vi*** per**le te- toimisto ei ole vieläkään laittanut kelalle lausuntoa jatkuneesta kuntouttavasta työtoiminnasta Uusi sopimus on voimassa 1.10-29.2 mukavasti kela ei voi tehdä uutta päiväraha päätöstä ennen kuin saa lausunnon te- toimistosta ja jos asia ei ole selvä viikon päästä, niin mun päivärahat myöhästyy. Keskiviikkona otin yhteyttä työkkäriin , torstaina mun ohjaaja kuntouttavassa laittoi uudestaan paperit sinne ja lausuntopyynnön, ei mitään toimintaa edelleenkään. :mad::devil::poop:
 
Viimeksi muokattu:
Ja oi joo - kelluvat kynttilät ovat kauniita tunnelman luojia <3! Mulla on niitä ja runsaasti, tosin kynttilöitä on aina oltava saatavilla :).

Tuoksukynttilöistä en pahemmin välitä, tahtoo olla riskinä sitten jos oikein äiteläksi menee migreenin bongaaminen mutta noi muutamat hassut mitkä olen lahjaksi saaneet ovat kyllä onneksi niin miedosti tuoksuvia että ei tunnu missään :).

Ja kyllä - illan saapuessa ja pimeyden heittäessä mystisen salaperäistä huppuansa kehiin meinaan laittaa kynttilät kehiin niin sisälle kuin uloskin :).

Elämässä pitää olla aina sijaa kauneudelle muodossa jos toisessa :)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Moikka Kais :) - ja mukavaa laskeutumista viikonlopun viettoon sullekin/teillekin :)

Hyvä, kun sait lääkäriltä loistavia uutisia - nyt ei muuta kuin nauttimaan elosta ilman huolimurheita terveydestä :).

Ja joskopa ens viikko toisi sulle toivottuja uutisia te- toimiston kautta ja asiat ovat päivänjärjestyksessä silläkin saralla :)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Murmelit ihanaiset mussukaiset - se on perjantai ja viikonloppu edessä :)! Ei muuta kuin relax- vaihde silmään, villasukat jalkaan viipottamaan ja pöwwö valtoimeksi valumaan päivän nuttura- annoksesta ja muzacit kohdilleen niin - aika saa pysähtyä ja elämä maistua kaksinverroin maukkaammalta :)!...tosin se maistuu ihan muutoinkin jo niin mainion makealta että hyvä tässä vain on olla :)

Katellaan ja kuulostellaan jänskäpänskätellen, että yltääkö myrskytuulet näillekin kulmille...no niin tai näin, torpassa on jo kaksi pientä pyöriäistä menossansa ja vemputtamassa - vellokset ovat valmistautumassa tahoillansa biletysillanviettoon ja tässä saa meikäläinenkin olla tärinöissä mukana mm. kampaus- ja tyylivastaavana :D...


...eli säpinät ja tunnelmat ovat kohdillansa, toivottavasti myös sunkin elo enemmän kuin mallillansa :) <3 - mukavaa perjantain jatkoa Sulle :)!
Tuuli käy mutta ei mitenkään kovin kamalasti. Aurinko paistellut koko päivän ja +15 näyttää nyt olovan lämpötila.

Kuudelta alkaakin taas voicen retroperjantai :)

Mukavaa viikonlopunalkua sinne :)
 
Mulla on suuri ikävä mun lapsiani.

Jos olisin tienny mitä ero tarkoittaa, niin en olis jättäny sen selittämistä lapsille vain ex- rouvakultani varaan. Nyt olen vain äijä joka häipyi.
Niinhän olet täällä kirjoittanut. Voithan aina välillä ottaa yhteyttä lapsiin vaikka oletkin kyllä sanonut joskus niin tehneesi mutta ei ole tullut mitään takaisin :(

Musta tuntuu ettei lasten isä pahemmin lapsia ikävöi mutta onneksi nyt sentään joka toinen vkl siellä ovat.
Miten sitten käy isä-lapsi-suhteelle kun lapset asuvat "omillaan", aika näyttää sen.
 
Tuuli käy mutta ei mitenkään kovin kamalasti. Aurinko paistellut koko päivän ja +15 näyttää nyt olovan lämpötila.

Kuudelta alkaakin taas voicen retroperjantai :)

Mukavaa viikonlopunalkua sinne :)
Täälläkin on tuuli tuivertanut mutta ihan maltillisesti, noi vaahteran lehdet vaan ovat aivan ihania, kun lentelevät tuulen mukana leikitellen <3...Ja joo, ihanan lämmintä on - hyvät ulkoilukelit siis :).

...ja familassa näemmä fiilistellään ja vipatellaan menojalkoja illan aikana, taidetaan saada musanäytteitäkin :)(y)

Kiitos :) - mulla ei oon niin mitään suunnitelmia viikonlopun päänmenoksi eli kattelen, mitä viikonloppu tuo tullessaan...
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
*halaan*

..ei kait tuo ole vieläkään myöhäistä, oman puolesi kertominen asiasta - kirje on vieläkin hieno ja arvostettu tapa kertoa omia tuntojaan ja ajatuksiaan :). Joten - ei sun tarvii olla "äijä joka häipyi" vaan voit olla isä, joka kertoi :).
Ero on siinä, että sinä olet ihana mutta minä en.

En pysty lapsilleni selittämään masennusta, satoja jallupulloja tai sitä, että äitinne ei enää tykkää minusta. En edes kirjeellä vaikka olisin kuinka sanaseppo.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä