Voi tulla lättyy jos halailee
Voi tulla lättyy jos halailee
Ja jos tykkää, voi haljeta.Voi tulla lättyy jos halailee
ihan kauheeta, parempi olla tykkäämästä kenestäkään.Ja jos tykkää, voi haljeta.
Niinpäihan kauheeta, parempi olla tykkäämästä kenestäkään.
Aamulla katselin, en nyt muista mitä kello oli, ehkä jotain puoli kahdeksan niin ulkona oli ihan erikoisen "väristä", sellasta jotain oranssinkeltaista....terveisiä muuten saunasta ! Hilipasin saunan lauhkeisiin löylyihin nautiskelemaan...ja jännittämään, sillä on kuulkaas melkoisen vinkeetä äksäillä kaikessa rauhassa ja sitten havahtua "herttaiseen" valoshöyhyn, kun myrskytuulen ansiosta rupes räpsymään vilkkaasti....että olipas tunnelmat kohdillansa
Pitihän mun käydä sitten parvekkeella ihastelemassa tuota tuulta ja tuntea sen voima - ihanan lämmin ilmahan siellä on, ei ihan heti uskoiskaan että menään jo lokakuussa! Ja taivaanranta hienon värisenä, kun siellä seikkaili menemään kylmän vaalena keltainen yhdessä lilan- ja oranssinpunaisen aavistuksen kanssa..muutoin tummaa taivaankantta <3
No eikä, tommonen tykkäyshalkeeminen on vaan ihunata *nostelee valuvia villasukanvarsiaan ja hymistelee ajatukselle*ihan kauheeta, parempi olla tykkäämästä kenestäkään.
Maailma on vaarojen laaksoihan kauheeta, parempi olla tykkäämästä kenestäkään.
Mullakin sukat tuppa valumaan, sit hommasin tollasset niin ei valu enääNo eikä, tommonen tykkäyshalkeeminen on vaan ihunata *nostelee valuvia villasukanvarsiaan ja hymistelee ajatukselle*
- hjuva että tommoset toimii sulla! Mun puolesta mun villasukan varret saavat kurtturuttumutruilla ihan kaikessa rauhassa , ei se niin nougattia ole ollenkaanMullakin sukat tuppa valumaan, sit hommasin tollasset niin ei valu enää
Mukavaa ja hassunhauskaa leffailtaaLeffaan
alkaa just sub kanavalta.Leffaan
Raakasnickersit ? Laitatko reseptiä kehiin, vois vaikka pistää tässä talossa testaukseenMums mums maiskis kyllä nuo raakasnicersit on taivaallisia,kun niitä popsii suoraan pakkasesta. Makeanhimo häviää. Mitähän raakahyvää seuraavaksi kokeilisi leipoa.