The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Porkkanapiirakkaa/kakkua,mmmmm.......nam!
No eikö :)! Se on kyllä tosi hyvää ja niin nopeasti katoavaista :D...tosin nyt mä rupesinkin miettiin että mä voisinkin tehdä tavanomaisesta poiketen porkkanakakkumuffinsseja ja laittaa osan pakasteeseen odottamaan herkkusuiden napsuttelua...kuorrutteenhan saa laitettua kehiin milloin vain :)

Ja - nyt ois kuulema apukokkejakin tarjollansa enemmän kuin tarpeeksi joten - munhan ei tartte sitten tehdä keittiössä juuri mitään:eek::D

Ehkä ihan hyväkin kun pysyttelen takaviistossa, saavat opetella ite tekemään ja sumplimaan - parasta oppia. Ja on se hyvä pysytellä pois sen jälkeenkin kun on saanut uunista jotain lämpimäistä esillekin, sellainen hyeenalauman kuhina siinä keittiössä käy, että jalkoihin sitä väkisin jää :D...
 
Olettepa söpön aktiivisia.

Minä vietän tänään(kin) en tee yhtään mitään- päivää.
Kilin kelliset, mä ainakaan mitään aktiivinen ole :D - sen sijaan mitään en sitten puhukaan tästä sutta ja sekundaa- mahdollisuudesta, mitä aina on runsain mitoin liikenteessä ja ilmassa, kun häröilen :D

Sitä paitti tommonen en tee mitään- päivähän on suoranaista luksusta ja oman ittensä hyvinvointia ja hellittelyä :) - joten annas mennä vaan nauttien päivääs eteenpäin :)...rentoilu ja laiskottelu ei muuten ihan kaikilta edes oikein onnistukaan, joten voi se toisilta jopa aluksi työstäkin mennä...
 
:D

Mukavasti on mennyt. Eilen oli tukka kipee. o_O
Tänään pitää siivoilla palstailun lomassa. Kaupassa pitää käydä. :)
Mies on hirvimetsässä. Vähän yksinäistä.
Hyvä että on hjuvin mennyt :)...ja kuka sitä eilistä tukkakipuineen muistelee ja vallankaan sitä - mutta sitä kipuilua edeltävää hauskanpitoa sitten kannattaakin :)

Oi, siellähän ois sitten saumaa saada saalistakin muodossa jos toisessakin kotiutuvaksi:rolleyes::p - yksinäisyyskin vain tuo sitä maustetta lisää, aattelepas vaan sitä teijen kahden kyyhkyläisen jälleennäkemistä ja riemua :)....voi sun kanssa nainen - nauti elosta :) *oon niin häpihäpi sun puolesta ettet tiiäkään*...
 
Hyvä että on hjuvin mennyt :)...ja kuka sitä eilistä tukkakipuineen muistelee ja vallankaan sitä - mutta sitä kipuilua edeltävää hauskanpitoa sitten kannattaakin :)

Oi, siellähän ois sitten saumaa saada saalistakin muodossa jos toisessakin kotiutuvaksi:rolleyes::p - yksinäisyyskin vain tuo sitä maustetta lisää, aattelepas vaan sitä teijen kahden kyyhkyläisen jälleennäkemistä ja riemua :)....voi sun kanssa nainen - nauti elosta :) *oon niin häpihäpi sun puolesta ettet tiiäkään*...
Nautin nautin. :) Odotan kahdenlaista lihaa kotiin. :D
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Huomenta! Täällä aurinko paistaa ja on oikein kaunis syksyinen päivä.
..niin se jaksaa aurinko loistaa näilläkin kulmilla ja toivottavasti vielä oikein terhakkaana kotinurkillakin, jahka sinne tässä jossain vaiheessa laskeudutaan :)...mun ois kyllä päästävä kunnolla viipottamaan lenkillekin, huomasin että on ruoto sen makuinen että on vallan vakavaa puutostilaa havaittavissa enkä panis pahitteiksi ollenkaan, jos vaikka jostain tupsahtais kunnon hierojakin maisemiin - sais meikäläisen selkäfileitä ja pakaroita kunnolla rouhia mennen tullen....tjah, tais mennä jo TMIn puolelle, paheksun syvästi itseäni:notworthy:
 
Päivää ketjuun!

Tais käydä niin, että minusta tuli kertaheitolla puuhalaaja, viherpiipertäjä ja kukkahattu. Uutisten mukaan nimittäin toi mun tiisselikolffi taitaakin olla ympäristöystävällinen, lähes päästötön (y)
..se on hyvä olla mahdollisimman monipuolinen tuolla ököviherryksen tasollakin :)(y) - onneva vain kovastipaljon uuden kansanauton omistuksesta :), ei muuta kuin runsasta kengitystä vain kehiin ja turvallisia kilometrejä
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä