Sattuuhan sitä
Mukavasti on mennyt. Eilen oli tukka kipee.
.
Päättömät valtaa palstanainaki 3 päätöntä jo.
Mä epäilin sitä eilen.Jospa muakin salakuunnellaan
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015092620421967_uu.shtml
Täytyy kääriä sim-kortti foolioonMä epäilin sitä eilen.
Jospa muakin salakuunnellaan
Käärin koko puhelimen folioon.Täytyy kääriä sim-kortti foolioon
Muista, vain kolme tai neljä kerrosta on riittäväKäärin koko puhelimen folioon.
Mistä tiesit, että tällai kuuntelen uusia naapureita Outoa sakkia, ne ei riitele ja räyhää ollenkaan.
Yyyy, inhaa....
Eikä kun ihan huikeen kaunista pitsikudelmaa ...mielettömän nättiä verkkoa aamukasteessa <3..on se Hämppis- Helminen/Heikkinen vaan niin kovin taitavaYyyy, inhaa....
Ristilukkejako siellä on, vai kuin on noin ison näkönen verkko? Mää kävelin yks kerta tossa kesällä paikallisen venelaiturin yli, niin ne kaiteet oli ihan täynnä verkkoja ja semmosia superisoja lukkeja. Koitin napata kuvaa, ko en oo ennen niin isoja hämyheikkejä Suomessa näkeny, mutta ei onnistunu pimeessä.
On täällä niitäkin mut toi taisi olla jonkun ihan tavallisen hämähäkin. Noita oli paljon, PALJON. Enää en yhtään ihmettele, miksi metsässä jonon ekana kävellessä on koko ajan naamalla seittiä...Ristilukkejako siellä on, vai kuin on noin ison näkönen verkko? Mää kävelin yks kerta tossa kesällä paikallisen venelaiturin yli, niin ne kaiteet oli ihan täynnä verkkoja ja semmosia superisoja lukkeja. Koitin napata kuvaa, ko en oo ennen niin isoja hämyheikkejä Suomessa näkeny, mutta ei onnistunu pimeessä.
Tuolloin on (vielä) varmaan oltu iloisissa tunnelmissaSattuuhan sitä
on se tulossa, meni just mun ohiNautin nautin. Odotan kahdenlaista lihaa kotiin.
Kyllä sää ihan pöhkö olit killuessas siellä kuvaamassa niitä öttiäisiäRistilukkejako siellä on, vai kuin on noin ison näkönen verkko? Mää kävelin yks kerta tossa kesällä paikallisen venelaiturin yli, niin ne kaiteet oli ihan täynnä verkkoja ja semmosia superisoja lukkeja. Koitin napata kuvaa, ko en oo ennen niin isoja hämyheikkejä Suomessa näkeny, mutta ei onnistunu pimeessä.
Sua sekä kuunnellaan että kuvataan. Jäljet johtaa Itä-Saksaan.Jospa muakin salakuunnellaan
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015092620421967_uu.shtml
Mutta olen peittänyt kameran teipilläSua sekä kuunnellaan että kuvataan. Jäljet johtaa Itä-Saksaan.