Aqela
LohimurekehihviäMitähän sitä söis päivälliseksi ? Ostin luomuohrahiutaleita,vois tehä puuroa tai sitten pakkasessa olis lohimurekepihviä
LohimurekehihviäMitähän sitä söis päivälliseksi ? Ostin luomuohrahiutaleita,vois tehä puuroa tai sitten pakkasessa olis lohimurekepihviä
Ai sulla on ens viikko lomaa.Päivää
Ulkona on kyllä tosi kylmä, mutta onneks tänään paistaa aurinko
Lihakeitolla lämmittelen itteeni ja myöhemmin syön avokaadoa
Huomenna alkaa viikon lomakin!
Rentoa lomaa sitten vuan! Ennustelen että siellä ollaan sitten koko viikon ajan kuin ellun kanatPäivää
Onko siellä sitten kuin pakkasta?Pataruokaa pakkaspäivään meillä. Lenkille pitäisi vielä mennä. Toivottavasti naama ei umpijäädy.
Eli siellä pääsee korkkaamaan oikein virallisestikin kevät hangettäällä on talvilomat vasta seuraavalla eli 10. viikolla
Joo ens viikko, olispa rahhaakin millä ees vähän rällätä mutta kun ei..Ai sulla on ens viikko lomaa.
Hyvää lomaa. Mulla on viikko vapaata 2 viikon jälkeen.
Kyllä!Rentoa lomaa sitten vuan! Ennustelen että siellä ollaan sitten koko viikon ajan kuin ellun kanat
Eli naatiskellaan sen kun ehitään
Mitäs siihen teiän pataruokaan tulee?Pataruokaa pakkaspäivään meillä. Lenkille pitäisi vielä mennä. Toivottavasti naama ei umpijäädy.
Lohipihvit ( hihvit ) sai jäähä pakkaseen. Ohrapuuro voitti, lisäsin pellavansiemenrouhetta ja chiasiemeniä,pikkasen suolaa ja hunajaista vaniljasiirappia ja varmaan vähän margariiniä päälleLohimurekehihviä
Moikkelis muru joo pakkasta,jäätä ja aurinkoa tänään eilen räntää/ lunta/ vettä ja helevetin liukastaMoikka ja torjantaita
Ihanaa, kun aurinkoa näkee kaikenmaailman räntä-lumi-vesi-jalkarätti- sateiden jälkeen..kamalasta tuulesta puhumattakaan. Viime yönä piti monesti havahtua hereille kun tuuli ryskäs nurkissa... Mutta nyt on nättiä ja pikku pakkasta kans. Kivat ulkoilukelit siis, vaikka hokkareilla tuolla nyt olis kait turvallisinta kurvailla
Mä pistän humppaviisut jytisemään ja tempaisen sapuskantekovirettä päälle. Tyrkyllä olis bataatti- peruna- jauhelihalaatikkoa. Se syö jolla on näläkä. Tosin - mä luulen nyt että menekki ei ole kovinkaan suurta, hyvä ois jos vähäisesti kuitenkin maistuis kansalle
#varoalue
#räkäjaroiskis
#fever
#houraillaanko
Jep. Sairastupaa pitelen ja itse yritän parhaani mukaan väistellä. Muistin hommata jopa tuoretta inkivääriä joten illalla huokaisen jossain kohdassa lämpimän juoman kera
Mutta - kaunista torjantaita sulle
Hyvää evästä vissiinRöyh
todellaki, mulla on suunnitelmissa että opettelen lopultahi sen telemarkin hiihonEli siellä pääsee korkkaamaan oikein virallisestikin kevät hanget
Iltaa.Päivää
Pataruuat on loistavia pakkasilla !Pataruokaa pakkaspäivään meillä. Lenkille pitäisi vielä mennä. Toivottavasti naama ei umpijäädy.
Reilut kymmenen astetta parhaillaan. Mut kosteus ja tuuli lisää purevuutta.Onko siellä sitten kuin pakkasta?
Täällä nyt noin -6, taitaa kirrata yötä kohti mutta onneksi ei tuule enää.
Lämpimästi päälle sitten happeilulles
KiitosMukavaa lomaa muru
https://yhteishyva.fi/reseptit/maapahkinavoilla-maustettu-lihapata/1LHxd88qq4MW0228WQoOKc Tällainen. Mutta jätin bataatit veks kun ei niistä tykätä.Mitäs siihen teiän pataruokaan tulee?
Ihan ok,en sairastunut pahemminKiitos
Kuinkas te voitte? Onko miehen vointi parempi yhtään?
Ööö..ettäkö mikäkö aika alkaa @Aqela lla*kyselee lumiukkona*? Kevättä rinnuksissa -aika nyt ainakinJoo ens viikko, olispa rahhaakin millä ees vähän rällätä mutta kun ei..
Niin ja sitten sulla alkaa pian tiiät kyllä mikä aika...
Kyllä!
Ihan ensiks varmaan nukun koko viikonlopun
Ens viikolla on sitten pakko keksiä jo...tain tekemistä siis muutakin kuin aa aa allinlallintullaamista..mutta savoon en nyt päässytkään joten muutoksia tuli sen suhteen että pätkähti
Spagettia ja kastiketta.Hyvää evästä vissiin