No onpa inhottavaa että sinua huijattiin näinMä jo, ihan oikeasti, menin halpaan ja uskoin että kesä tulee. Ja sit tällainen keli!
No onpa inhottavaa että sinua huijattiin näinMä jo, ihan oikeasti, menin halpaan ja uskoin että kesä tulee. Ja sit tällainen keli!
Huomentapäivää.
Masentaa. Lunta tulee tuiskuamalla ja piha on peilijäässä. Sisällä ei oo mitään duunia (ellei sit huvita TAAS siivota ja ei, ei huvita) ja ulkona ei liukkauden vuoksi voi tehdä oikein mitään koska miespuoliset pöllivät fiksuina kaikki trukit ja kuormaajat ennenko mä älysin että ne ovat ainoita joiden avulla pysyy pystyssä...
Pullaakaan ei voi leipoa kun on vehnättömällä ja sokerittomalla dieetillä.
Kiukuttelen siis tässä ja juon pannullisen kahvia.
Joo mää olen kanssa masistellut tänään tuolle säälle, ei kyllä enää oikein jaksa hymyilyttää tuo lumentulo.Huomentapäivää.
Masentaa. Lunta tulee tuiskuamalla ja piha on peilijäässä. Sisällä ei oo mitään duunia (ellei sit huvita TAAS siivota ja ei, ei huvita) ja ulkona ei liukkauden vuoksi voi tehdä oikein mitään koska miespuoliset pöllivät fiksuina kaikki trukit ja kuormaajat ennenko mä älysin että ne ovat ainoita joiden avulla pysyy pystyssä...
Pullaakaan ei voi leipoa kun on vehnättömällä ja sokerittomalla dieetillä.
Kiukuttelen siis tässä ja juon pannullisen kahvia.
niimpä, alakaa pihaki taas olla niin täynnä lunta että ei ole kohta enää tilaa lisälumelleJoo mää olen kanssa masistellut tänään tuolle säälle, ei kyllä enää oikein jaksa hymyilyttää tuo lumentulo.
Täällä kerkes jo hienosti näyttämään keväältä ja kadut sulivat kävelykuntoon...mutta nyt on taas jäätä ja lunta ja ainakaan tällä hetkellä sanonta: ''Uusi lumi, vanhan surma'' ei näytä pitävän paikkaansa.niimpä, alakaa pihaki taas olla niin täynnä lunta että ei ole kohta enää tilaa lisälumelle
sananlasku pitää kutinsa vasta huhtikuussa, ennen sitä lumi ei ole vanhaaTäällä kerkes jo hienosti näyttämään keväältä ja kadut sulivat kävelykuntoon...mutta nyt on taas jäätä ja lunta ja ainakaan tällä hetkellä sanonta: ''Uusi lumi, vanhan surma'' ei näytä pitävän paikkaansa.
Paras lasketteluaika justiisa alkamassa ja yks haikailee jo kesää.Huomenta..
Tulis jo kesä...ei mulla muuta
Jo...?Paras lasketteluaika justiisa alkamassa ja yks haikailee jo kesää.
niimpä, -20 ja pirun kylmä tuuli siihen vielä lisäksiHuomenta!
Ja vittu, miten kylmä!
Mullakin!Viimein kotona,töiden jälkeen kaupassa käyty. Selkä vihoittelee
Mutta ny kahvia