The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Huomenta päivää:oops:

Oli tosi raskas päivä ja sehän luonnollisesti kostautui sillä, että nuokahtelin tunneilla ja kotona jatkoin päiväunia niin pitkään...että nyt voinkin toivotella hyvää matkaa ensiyön unille jonkun toisen vuoteeseen:notworthy:

...ja tässä jotain mikä soi unessa ko-ko a-j-a-n.:love::love: tai siltä se ainakin kuulosti ja tuntuio_O

muoks: siis tässä:oops:

Oli tosi raskas päivä ja sehän luonnollisesti kostautui sillä, että nuokahtelin tunneilla ja kotona jatkoin päiväunia niin pitkään...että nyt voinkin toivotella hyvää matkaa ensiyön unille jonkun toisen vuoteeseen:notworthy:

...ja tässä jotain mikä soi unessa ko-ko a-j-a-n.:love::love: tai siltä se ainakin kuulosti ja tuntuio_O

sample_gif.gif

Josko huomenna päivä uusi ja parempi :). Siulla vaan soi unessa :D. Mie heräsin eilen aamuna siihen kun laulan ääneen :ROFLMAO::LOL: ja kovaa :cautious:.

...ja eikun hyvät uutiset lisääntyy:eek:

Tähän taloon, missä asun, on tulossa siis se putkiremontti...mikä on vaan hyvä asia.
Sain illalla viestin että tänne tuleekin joku hiivatin täysremontti myös pian, eli sillon vissiin ei sais etes asua koko puljussa sinä aikana:notworthy:

Mä en tiedä mistä löytäisin kämpän minne voi ottaa myös kissan asumaan ja naapuri jonka kanssa olen asiasta yrittänyt kysellä whatsappin kautta pitkin iltaa, ei anna selkeitä vastauksia vaan hokee sitä kuinka hän muuttaa tästä kesäkuussa ja se on kuulema moro ja elämä pilalla jne:cautious:...onhan se raskasta muuttaa väliaikaisesti, mutta on musta hyväkin että remontoivat. Talo on vanha, ei mtn liesituulettimia ja jos vaikka saisivat nätimmät parvekkeet nykyisten tilallekin!
Kaikki kelpaa mulle kunhan a) löydän väliaikasen majoituksen minne saa kisun mukaan ja b) vuokra.pysyy.samana.

...ja eikun hyvät uutiset lisääntyy:eek:

Tähän taloon, missä asun, on tulossa siis se putkiremontti...mikä on vaan hyvä asia.
Sain illalla viestin että tänne tuleekin joku hiivatin täysremontti myös pian, eli sillon vissiin ei sais etes asua koko puljussa sinä aikana:notworthy:

Mä en tiedä mistä löytäisin kämpän minne voi ottaa myös kissan asumaan ja naapuri jonka kanssa olen asiasta yrittänyt kysellä whatsappin kautta pitkin iltaa, ei anna selkeitä vastauksia vaan hokee sitä kuinka hän muuttaa tästä kesäkuussa ja se on kuulema moro ja elämä pilalla jne:cautious:...onhan se raskasta muuttaa väliaikaisesti, mutta on musta hyväkin että remontoivat. Talo on vanha, ei mtn liesituulettimia ja jos vaikka saisivat nätimmät parvekkeet nykyisten tilallekin!
Kaikki kelpaa mulle kunhan a) löydän väliaikasen majoituksen minne saa kisun mukaan ja b) vuokra.pysyy.samana.
Oho,onpas kaikenlaista. Iso remontti. Toivottavasti löydät sopivan vuokra-asunnon siksi aikaa.

• Tykkää
Reactions: Elena777
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Aamukahvi & leipäviipale :coffee: kohta puuron kimppuun. :)
Vapaapäivä,olis pitänyt käydä kirjastossa,mutta sataa räntää/ lunta ja sitä jatkuu koko päivän. Joten uusin lainat ja jään kotiin.

Okeastaan ihan hyvä,niin on pakko levätä. On vähän iskiastyyppistä kipua

r0s
Huomentapäivää.

Masentaa. Lunta tulee tuiskuamalla ja piha on peilijäässä. Sisällä ei oo mitään duunia (ellei sit huvita TAAS siivota ja ei, ei huvita) ja ulkona ei liukkauden vuoksi voi tehdä oikein mitään koska miespuoliset pöllivät fiksuina kaikki trukit ja kuormaajat ennenko mä älysin että ne ovat ainoita joiden avulla pysyy pystyssä...

Pullaakaan ei voi leipoa kun on vehnättömällä ja sokerittomalla dieetillä.

Kiukuttelen siis tässä ja juon pannullisen kahvia.

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja

Yhteistyössä