The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Kolomanteen meetki sitte eikä mitään vikinöitä:cautious:!
Juu, kieltämättä tässä on tullut vähän erakoitumispiirteitä mielensopukoihin viime aikoina:oops:...vaan kun ystävät eivät tätä aina ymmärrä vaan repivät mukaansa millon minnekin iltamiin aikaa viettämään ja lehvoja kahtelemmaan:cautious:
Ja viimoseen: villasukat. Lämmintä juotavaa(se inkiväärihunajakurkumasitruunahässäkkä tai jotain muuta). Vitamiineja eli hedelmiä suun makuisesti. Ja nessuja*ojentaa* sekä tlc- hoitoa...parane pian:)
Keitto lämmitti kivasti ja tee...oih ja voih:love:..tee lämmittää ihanasti:coffee::coffee: sekä tietysti pehmoset pörrösukat:love::love:...kissa kerkes toisen niistäkin kyllä jo rei'ittää:cautious:

• Tykkää
Reactions: Kais ja FreezeCat
Juu, kieltämättä tässä on tullut vähän erakoitumispiirteitä mielensopukoihin viime aikoina:oops:...vaan kun ystävät eivät tätä aina ymmärrä vaan repivät mukaansa millon minnekin iltamiin aikaa viettämään ja lehvoja kahtelemmaan:cautious:

Keitto lämmitti kivasti ja tee...oih ja voih:love:..tee lämmittää ihanasti:coffee::coffee: sekä tietysti pehmoset pörrösukat:love::love:...kissa kerkes toisen niistäkin kyllä jo rei'ittää:cautious:
Hirrrween hankalaa on muuten laittaan tolleesti laitettuun vastaukseen yhtään niin mitn hymppätökkäystä kun pitäs saada kaks laitettua, höh*tohon semmonen semimutruhuulikuvatus*

Mutta nii-i! Repivänriipivät ystävät vaan on kuiteski ihan paikallaan kiskomassa jotta saa tuulettaa niitä erakoitumismörkiäisiä puis mielenhapatuksista:)
Ja Mantakin vaan aattelee sun parastas:love:, hyvä se on varpaittenkin saada ilmakylpyjä sukkien läpi:rolleyes:....

Mulla on kauhea kisukuume. :oops:
Poika taitaa kohta muuttaa pois. Menee katsomaan asuntoa tässä lähellä. Sitten voin harkita vakavemmin kisun hankkimista. :love:
Oi apua! Siellähän ollaan isojen jännien asioiden äärellä! Mutta niin sen pitääkin mennä, lapsen valloittaa oma maailmansa omin askelin.

Täälläkin kovin jo kaivetaan lähtökuoppia...hinku maailmalle on kova....

• Tykkää
Reactions: Aqela
Mutta mä lähden pyykkärimuijaksi ja hoitajaksi. Tuo yks isopieni on niin kipeenä että oikeesti nostattaa huolikertoimia...parhaillaan unissaan hourailee kekäleenä...

Pidä sinä siellä huoli itestäsi:)
Koska oot rakas:love:
Muistapa se!
Lälläspyyteli lälläslääteli:D

• Tykkää
Reactions: Kais ja Aqela
Päivää kettinkiin.
Päivän hommat ja keittiöheittiöilyt hoidettu.
20c kirppis oli taas tänään auki ja olen taas 1,60,- köyhempi.
Sit rantasaunottiin ja rillattiin maggaraa.

Vaik täällä tulee syätyä päivä'ssä enemmän kuin nukkumaluukussa viikossa ja luulis, että paino kasvaa niin keittiöllä oleva vaaka sanoo, että muutama kilo on lähtenyt. Kaikkea se juamattomuus teettää.
Rantasaunallakin jo ihmettelin, että mikä hemmetti tuolla navan alla oikein roikkuu niin kikkeliksihän minä sen tunnistin. Näki senkin pitkästä aikaa.

Nii, tiistaina käväisin siis pojan luona. On ny muuttanut naisystävänsä kanssa yksiin, ihan kiva kaksio ja siellä mua tervehti kaks JackRusselia. Sit poika on hankkinut ittelleen ajopelin - ittensä ikäisen Golfin.
Ja opinnotkin pojalla etenee.
Näyttää elämänsä menevän ihan hyvin - tai ainakin hemmetisti paremmin kuin pari vuotta sitten ja isipappa on siitä kovin, kovin iloinen.

Nam kaurapala,päällä inkiväärillä ja sitruunaruoholla maustettua hunajalevitettä ja maustamatonta tuorejuustoa. :p Makeaa,kirpeää ja kermaista :pMakeanhimo häviää .

• Tykkää
Reactions: Aqela

Yhteistyössä