Mä söin yhden lämpimänä ja siinä taisi olla tältä vuodelta. Ei oikein makea uppoa suurissa määrin.Noi on hyviä, harmi kun en ite oikein voi syyä...tulee huono olo ja verensokerit heittää.
Mä voin jatkaa sitä loputtomiin. No problem. Mä olen vittumainen kun suutun.
Et saa mua niin vihaiseksi.
Täytyykin varoo etten suututa sua.
Mä en jaksa riitoja, haluan niiiiin välttää niitä että välillä tuntuu että pumppuosastosta ottaa, jos ja kun irl tulee yhteentörmäystä...ees pientäkään.
Osaan mä ärsyttävä olla loukkaantuessani, mutta sekään ei kestä kauan ja sitten iskee päälle hillitön morkkis ja anteekspyytely
Ei mullakaan, oon enemmän suolaisen ystäväMä söin yhden lämpimänä ja siinä taisi olla tältä vuodelta. Ei oikein makea uppoa suurissa määrin.
Mulle maistuu molemmat.Ei mullakaan, oon enemmän suolaisen ystävä
KokeillaankoEt saa mua niin vihaiseksi.
Siitä vaan.Kokeillaanko
*hörppää äkkiä kahvia ja yrittää vaihtaa aihetta*
Niin...kuinkahan moni meinaa vetää tänä Vappuna nakit silmille?
Kuoharia kyllä tekis mieli, mutku ei oo...Mitään nakkeja ei silmille eikä kyl suuhunkaan mutta on meillä kaksi kuoharipulloa ja paljon olutta.
Hiukan epäilyttää, kun tytär lähtee Turkuun saakka kyläilemään uuden (edellistä kelvollisemman) poikaystäväkandidaatin luo mutta saa ottaa sit vaikka taksin jos jokin menee vitulleen.
juhan nussima ja juhannussima on 2 eri asiaa.lakatkaas jo höpöttämöstä siitä Juhan nussimasta! Mun dyslexia ei tykkää siitä yhtään
niin jatkaa se vastapuolikin ja loppua ei ole näkyvissä.Mä voin jatkaa sitä loputtomiin. No problem. Mä olen vittumainen kun suutun.
Mua ei haittaa.niin jatkaa se vastapuolikin ja loppua ei ole näkyvissä.
älä sitte valita jos ei haittaa.Mua ei haittaa.
En oo enää valittanut.älä sitte valita jos ei haittaa.
Kiitos ja iso halaus sulle.Moikka kotona taas töistä ja kahvia kupissa
HopeToffeelle & Fantzulle iso halaus & rutistus.
Kaikki haaveet ei oo käynny toteen mullakaan,esim. lapset
Ja välillä on noiden mun kipujen ja miehen näköongelmien takia vaikeeta,mutta askel kerrallaan ja päivä kerrallaan mennään etiäpäin.
Välillä on tai useinkin hemmetin hyviä päiviä ja kaikesta pienestäkin voi iloita & olla onnellinen
Ei läträtä.Viinalla ei sitten läträtä, tänäänkään
SamaJoo, kipuun tavallaan tottuu.