The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Mä voin jatkaa sitä loputtomiin. No problem. Mä olen vittumainen kun suutun.
:eek:
Täytyykin varoo etten suututa sua.:oops:
Mä en jaksa riitoja, haluan niiiiin välttää niitä että välillä tuntuu että pumppuosastosta ottaa, jos ja kun irl tulee yhteentörmäystä...ees pientäkään.
Osaan mä ärsyttävä olla loukkaantuessani, mutta sekään ei kestä kauan ja sitten iskee päälle hillitön morkkis ja anteekspyytely:notworthy:

Fantzu
:eek:
Täytyykin varoo etten suututa sua.:oops:
Mä en jaksa riitoja, haluan niiiiin välttää niitä että välillä tuntuu että pumppuosastosta ottaa, jos ja kun irl tulee yhteentörmäystä...ees pientäkään.
Osaan mä ärsyttävä olla loukkaantuessani, mutta sekään ei kestä kauan ja sitten iskee päälle hillitön morkkis ja anteekspyytely:notworthy:
Et saa mua niin vihaiseksi. :D :love:

Mitään nakkeja ei silmille eikä kyl suuhunkaan mutta on meillä kaksi kuoharipulloa ja paljon olutta.

Hiukan epäilyttää, kun tytär lähtee Turkuun saakka kyläilemään uuden (edellistä kelvollisemman) poikaystäväkandidaatin luo mutta saa ottaa sit vaikka taksin jos jokin menee vitulleen.

Mitään nakkeja ei silmille eikä kyl suuhunkaan mutta on meillä kaksi kuoharipulloa ja paljon olutta.

Hiukan epäilyttää, kun tytär lähtee Turkuun saakka kyläilemään uuden (edellistä kelvollisemman) poikaystäväkandidaatin luo mutta saa ottaa sit vaikka taksin jos jokin menee vitulleen.
Kuoharia kyllä tekis mieli, mutku ei oo...

Huomasin muuten ilokseni, että kynnet ja hiukset on taas alkaneet vahvistumaan! Hirveesti sellasta babyhair alkua otsalla ja ohimoitten ja otsan välissä...mikä lie ei-kenenkään-maa alue sekin liene...:cautious:

Kasvaispa suorat pitkät ja tummat hikset:love: Nyt nää on tällaset alati takkuilevat pörröt jotka saa harjalla kyllä selväks, jos vaan ilma ei oo liian kostee.:cautious:

Moikka kotona taas töistä ja kahvia kupissa :coffee:

HopeToffeelle & Fantzulle iso halaus & rutistus. :love:

Kaikki haaveet ei oo käynny toteen mullakaan,esim. lapset :unsure::(
Ja välillä on noiden mun kipujen ja miehen näköongelmien takia vaikeeta,mutta askel kerrallaan ja päivä kerrallaan mennään etiäpäin.
Välillä on tai useinkin hemmetin hyviä päiviä ja kaikesta pienestäkin voi iloita & olla onnellinen :):love:

Fantzu
Moikka kotona taas töistä ja kahvia kupissa :coffee:

HopeToffeelle & Fantzulle iso halaus & rutistus. :love:

Kaikki haaveet ei oo käynny toteen mullakaan,esim. lapset :unsure::(
Ja välillä on noiden mun kipujen ja miehen näköongelmien takia vaikeeta,mutta askel kerrallaan ja päivä kerrallaan mennään etiäpäin.
Välillä on tai useinkin hemmetin hyviä päiviä ja kaikesta pienestäkin voi iloita & olla onnellinen :):love:
Kiitos ja iso halaus sulle. :love:
On mulla jotakin iloa elämässä. :)

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja

Yhteistyössä