no kiitos mainninnastaMeinasin tulla kirjottaan ettei hammaskiveksen poistaminen satu, mutta sitte muistin ettei mulle oo sellasta ees ikinä tehty.
Poistoikuvapoistoikuvapoistoikuva!!!#!!&#!!##!ei siellä mikään satu mutta kun suun aukipitäminen luonnottoman pitkään väsyttää koko naaman.
Eipä kestä, eipä kestä...anytime anytime...no kiitos mainninnasta
Eehän se poistu vaikka kuin poistais kun yks meni lainaamaan sitäPoistoikuvapoistoikuvapoistoikuva!!!#!!&#!!##!
...no en nyt kyllä niin intona oo...eikä siinä olikin monikko, kisuJa...aha.Mie löysin laatikon pohjalta vähän vappunauhaa ja 2 palloa
Kisuja ainakin kiinnostaa
Lähen poisEehän se poistu vaikka kuin poistais kun yks meni lainaamaan sitä
Ja jos on suussa kaikenmaaailman vehkeet ja hammaslääkärin isot kädetei siellä mikään satu mutta kun suun aukipitäminen luonnottoman pitkään väsyttää koko naaman.
Hei älä meeeeee....tai viet multa kaikeeeeee---eee..hehheeen...ilman suaaaaa...elää en enää voiiiiiiiiiii....Lähen pois
Jouduin muuten simaakin ostamaan. Lähinnä tuolle potilaalle, että jotain joiskin kun kuumeessa on nuiveena eikä oikein mikään maistu...Emmää nyssitä tiiä..
Hahaa tarkoitin juu miun kisuja,noita karvaisia höpsöjä...no en nyt kyllä niin intona oo...eikä siinä olikin monikko, kisuJa...aha.
pienet oli, todella pienet.hammaslääkärin isot kädet
Toipilaalle parantumista! Koitahan jollain sinäkin ittees vähän lelliä tänään.Jouduin muuten simaakin ostamaan. Lähinnä tuolle potilaalle, että jotain joiskin kun kuumeessa on nuiveena eikä oikein mikään maistu...
Vietetään aikas rauhallisissa merkeissä tuon yhden hurmurin kanssa. Yökyläilijä kotiutui mutta kiirus uudestaan kylille ja yks pääs pidemmälle vappuajelulle maisemamatkailua tekemään. Käy näinkin.
pienet oli, todella pienet.
käsistä puhuin.
Hei älä meeeeee....tai viet multa kaikeeeeee---eee..hehheeen...ilman suaaaaa...elää en enää voiiiiiiiiiii....
Pikaista parantumista potilaalle.Jouduin muuten simaakin ostamaan. Lähinnä tuolle potilaalle, että jotain joiskin kun kuumeessa on nuiveena eikä oikein mikään maistu...
Vietetään aikas rauhallisissa merkeissä tuon yhden hurmurin kanssa. Yökyläilijä kotiutui mutta kiirus uudestaan kylille ja yks pääs pidemmälle vappuajelulle maisemamatkailua tekemään. Käy näinkin.
Kiitos, kaitpa tuo kuume ajastaan pois lähtee. Muuta ei ole ilmaantunut kuin tuo korkea kuume mikä tietysti patittaa kun menee vappupärräilyt ihan hänekseen. No, leffaillaan ja lekotellaan ...ja yritän houkutella syömään jotakin ja juomaan.Toipilaalle parantumista! Koitahan jollain sinäkin ittees vähän lelliä tänään.
en edes ehtiny vielä laittaan tippumaan mutta voin mä olla ilmankin...Jaaha joku on aloittanut jo astetta vahvemman vappusiman maistelun toisaalla...
Niin tarkotin että pie itsestäsi huolta ja rentouduKiitos, kaitpa tuo kuume ajastaan pois lähtee. Muuta ei ole ilmaantunut kuin tuo korkea kuume mikä tietysti patittaa kun menee vappupärräilyt ihan hänekseen. No, leffaillaan ja lekotellaan ...ja yritän houkutella syömään jotakin ja juomaan.
...loppuosan tekstistäsi en jummartanu mitn
Samat sanat sullekinNiin tarkotin että pie itsestäsi huolta ja rentoudu
No eiks just vapun aikaan aloteta terassikausi, ihan niinkuin grillaamiskausikin? Ja mikäs siinä - hyvässä seurassahan noi kummatkin yleensä tapahtuu joten iloista ja rentoa oloa vastaan ei voi kukaan ollaPäivää kettinkiin.
Terassikausi avattu.
Niih. Paheksukaa.
En mä muuten ois menny eikä mulla oo just nyt edes rahaa moiseen iloitteluun, mut naapurin kitarasankari bongasi meikäläisen kun olin nakkiostoksilta kulkemassa nurkkabaarin terassin ohi ja lausui maagiset taikasanat; "Tuus Aksu ottamaan parit galjat, mun vuoro tarjota"!
Taidan olla aika helppo?