Mun isä oli alkoholisti, ihana ihminen oli hän sekä selvänä että humalassa...näin häntä kerran viiva neljä kertaa joka vuosi, kunnes hän kuoli....Jos hän eläis nyt ja lähestyis minua anteeks pyynnön kanssa tai vaikka ilman, antasin anteeks silmää räpäyttämättä sen ettei hän huolehtinut meistä eläessään vaan jätti toisten (isäpuoli ehdokkaiden) armoille...ja ihan sen kerron siksi, että kokeile lähestyä lapsias kirjeitse ja alkakaa pitämään yhteyttä niin kauan kun elämää on. Sen jälkeen se on nimittäin myöhästä.En entisestä elämästäni kaipaa mammonaa, statusta, taloa tai autoja mutta lapsia on perhananmoinen ikävä. Joka päivä.
Seurassa ei totisesti ole moittimista puolin tai toisin.No eiks just vapun aikaan aloteta terassikausi, ihan niinkuin grillaamiskausikin? Ja mikäs siinä - hyvässä seurassahan noi kummatkin yleensä tapahtuu joten iloista ja rentoa oloa vastaan ei voi kukaan olla
ettei olis ensviikolla homeessa siellä jääkaapissa.puolet annoksesta on oottamassa iltaa jääkaapissa, että syön sen loppuun.
Mun mielestä et ainakaan ihan kokonaan...kaikessa...siinä mikä miuun liittyi.No voi kilinkellit!
Tykkään siitä, että sinulle ruoka maistuu.Noku ne porkkanat ja sipulit oli niin hyviä siinä kirkkaassa liemessä ja makaroni ja keitetty peruna maistui vielä paremmalta kun sen perunan tilsi ja antoi sen liemen imeytyä siihen....ja eikä sovi unehtaa kurkkuja ja tomaatteja...siis oikeesti, nytkyllä hotkin liian nopeeta, mutta ei hätää...puolet annoksesta on oottamassa iltaa jääkaapissa, että syön sen loppuun.
Kyll niitä aikoja tulee...joillekin kevät on vaikeeta aikaa..mulle taas kevät ja alkava kesä on aina ollut se aika kun ne syksyn ja talven aikana tulleet lukot alkaa aueta ja elämä alkaa maistumaan jälleen kerran mansikaltaTykkään siitä, että sinulle ruoka maistuu.
Se on hyvä merkki.
Jos en väärin muista niin on ollu aikoja jolloin ei ole maistunut, eli olet menossa eteenpäin.
Yläpeukku.
Samoin,kivaa iltaaJaha, miehet tulivat.
Kivaa iltaa kaikille!
Keittiön pöydällä käveli pieni mulkku.
ihan irtonainen mulkku?Keittiön pöydällä käveli pieni mulkku.
Jooihan irtonainen mulkku?
Aina on kahvin aika....mustan pannukahvin aika ja ilman sokeria olevan pannukahvin aika!Oisko kahvin aika ?
Aina on kahvin aika....mustan pannukahvin aika ja ilman sokeria olevan pannukahvin aika!
uskotko jos kerron että en ole huomannu?Ooteko huomannut,että eri kahvipurut tuoksuu erinlaiselta ?
Toi Wilson kahvi tuoksuu erinlaiselta kuin vaikka Paulingin Dark Roast ja Nordquistin kahvi tuoksuu erinlaiselta kuin nuo ?
Uskonuskotko jos kerron että en ole huomannu?
Täällä näyttäis lupaavasti siltä, että paistaa kohta täysillä ilta aurinko!Vettä sataa ropisee..
kiusaat vielä mokoma lälläspyyTäällä näyttäis lupaavasti siltä, että paistaa kohta täysillä ilta aurinko!
Lälläsläälää!
Täällä vielä paistaa aurinko.Vettä sataa ropisee..