The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

@Asiankannattaja sulla on oikea asenne!
Ei mulla o asenteessa koskaan ollu vikaa. Paitti silloin kun yritin juoda itteni hengiltä, mut asenteella yritin sitäkin.
En o koskaan päästäny käsistäni huonoa tai puolivillaista jälkeä, enkä suostu tekemään ainuttakaan turhaa liikettä, eikä mun jälkiäni kenenkään tartte paikkailla.
Ja haaveet ne saa pienelläkin miehellä olla. Vaatimatonkin haave on parempi kuin ei toiveita lainkaan.

Laitetaas tää. Olen vissiin ennenki laittanut ja inhoan uusintoja mut tää on muistaakseni ainoa vappuruno jonka olen kirjoittanut. Jos ensi vapuksi lupaan runoilla uuden, jos muistan?
Hauskaa vappua. Glada vappendagenefter. Merry labourdayhandgover.

Kevät koittavi vuodessa kerran, ja juhlansa näin alkaa.
Pukee parhaisiin naisen ja herran, vie parketille jalkaa.
Tuulellaan kevät kevyellä, heiluttaa kevyttä helmaa.
Vain laulu kuuluu lintusten, on ilmassa kevään kudelmaa.

Nuo naiset kun tuoksuvi kukkasilta, yöpukukin lienee se parhain,
kun ruskoon päättyy juhlailta, ja noustava aamulla varhan.
Vaan miehille parfyymi ainoa, lienee tuoksahdus Olvia.
Tuopi se käytöstä kainoa, ja notkistaapi polvia.

Niin taittuvi tanssi ja sanat nuo lemmen.
On naisetkin kauniit kuin nuorina ennen.
Ja voimalla olvin myös jaksavi toimia,
Töihin lemmenkin riittävi voimia.

Vaan veronsa kaikella, myös juhlajuomalla.
Se aamulla toimii pääkivun tuomalla
Niin käy siinä että, se yön nuorukainen
On aamulla enää, vain vanhus vaivainen.

• Tykkää
Reactions: Fantzu ja Kais
Täällä ei syyvä ikinä:notworthy:
Tällä vauhdilla ja menolla.

Mutta.
Ylläripyllärinä yllättäen suunnitelmista - mulle annetusta tiedosta - poiketen koko kolmikko paikalla:love:

...taaaai siis oli. Just yks lähtikin jonnekin.

Eniveis.
Joskus syyvään jotakin(y)
Uunijuurekset just uuniin. Siitä se lähtee.

• Tykkää
Reactions: epek ja Kais
Mä niin tahtosinhaluisin justnytkyllä vaikka ja mitäkä:oops:.....

Mutta - tyydyn...eeeei. Meni väärin.

Mutta - keskityn n y t ihailemaan ilta-aurinkoa ja silmissä kiihtyvää vihreyttä. Sekä siihen että - vaikka huolikertoimetkin on kohollaan ja ihan ei suks..tennarit viipota tahdissa niin - mun on hyvä olla :):love:

Toivottavasti sullakin :). Hetkikin on hyvä.

• Tykkää
Reactions: Kais
Mä niin tahtosinhaluisin justnytkyllä vaikka ja mitäkä:oops:.....

Mutta - tyydyn...eeeei. Meni väärin.

Mutta - keskityn n y t ihailemaan ilta-aurinkoa ja silmissä kiihtyvää vihreyttä. Sekä siihen että - vaikka huolikertoimetkin on kohollaan ja ihan ei suks..tennarit viipota tahdissa niin - mun on hyvä olla :):love:

Toivottavasti sullakin :). Hetkikin on hyvä.
Mä taas kaivelen yhtä hampaankoloa ja yritän saada tollasella hammastikkuhärpäkkeellä sipsinpalan pois sieltä minne se ei kuulu ja mietin tässä, että tää on taas näitä elämän momentteja kun meikäläinen on ulkona kuin lumiukkoo_O:barefoot:

Mä taas kaivelen yhtä hampaankoloa ja yritän saada tollasella hammastikkuhärpäkkeellä sipsinpalan pois sieltä minne se ei kuulu ja mietin tässä, että tää on taas näitä elämän momentteja kun meikäläinen on ulkona kuin lumiukkoo_O:barefoot:
Etkössää sisällä rouskutellukaan? No kato, säästyt siivoukselta(y)

Lumiukkona et voi olla myöskään ennää kun ei tota...tiiäthän..luntakaan ennää..:unsure:...ainakaanniinpaljosti....

Yhteistyössä